Kjenne bevegelse

Jeg kjente bevegelser fra baby da jeg var 12 uker på vei med første, så det er mulig du også gjør det :)

Klarer du å beskrive hvordan det kjentes ut?
I starten var det som en liten ballong som sprakk, så jeg trodde det var luft i starten, men de neste to ukene var den følelsen sterkere og da visste jeg at det jeg hadde kjent var babyen. Fikk det bekreftet på både tul og oul

Sniker

Du er nok Ikke innbilsk. Det er mulig å kjenne så tidlig og også enda litt tidligere, men det er ikke så mange av oss. Bare nyt og gled deg til det blir tydeligere og sterkere

14+0 idag og er sååååå utålmodig og vil kjenne tegn til lille :Heartred Vet alt er bra der inne, men er noe magisk med de bevegelsene. Kanskje jeg er heldig og kjenner noe i løpet av uken :smiley-angelic001

Jeg er 13+1 idag og jeg har også fornemmelser av liv på et bestemt punkt i magen. Det har jeg hatt i ca.en uke nå. Kjennes ut som bobler/vibrering som kommer og går. Har bestilt tidlig UL på privatklinikk når jeg er 14+2, så det blir spennende å se hvor babyen ligger :D

Jeg har kjent litt og er 14+3.
Det er en så god følelse :love7 å kjenne liv.

Er små dult. Kjenner at det ikke er luftbobler.

Noen ganger kjennes det ut som om noe beveger seg i magen og dulter borti ting. Om det er innbildning eller ikke aner jeg ikke :p Er 13+3 idag :)

Jeg lurer på om jeg kjenner noe. Er 2 gangs men 8 år siden sist jeg var gravid så jeg husker ingenting fra den gangen. Er 14+4 i dag og i helgen kjente jeg to tydelige dult ca midt mellom navlen og skamben. Var nesten sikker da, for hadde ingen tarmaktivitet som jeg merket da. Nå har jeg nettopp spist og tarmene jobber for fullt, og jeg kjenner de samme dultene, men lurer på om det likevel kan være min egen puls eller tarmene som spiller meg et puss.

Åå, er så spent på å kjenne noe! Husker ikke når jeg kjente sist med nr. 2, men husker det var tidligere enn med førstemann, og da kjente jeg det før ultralyden som var i uke 17. Nå er jeg 13+1, så kanskje om et par uker?

Venter fortsatt i spenning. 16+0 i morgen og hadde håpet jeg skulle kjenne noe innen nå. Har noen ganger trudd og tenkt det kan være babyen, men nå har jeg ikke kjent noe siste dagene, så mistenker at morkaka ligger foran også denne gangen.

Morkaka foran her, 15+5 i dag. Og trur jeg har kjent den lille en ukes tid. Nesten rart med tanke på morkaka sin plassering. Men jeg kan kjenne alt fra romstrering til typisk sommerfugl/fiskehale vibrasjoner. Kjenner det ofte på kveld evt, når jeg roer meg og ned og ligger i ro. Håper det ikke er hallusinasjoner :hilarious:

Back
Topp