Kjenne bevegelse som førstegangsgravid

Noen som har begynt å kjenne bevegelser
Jeg er førstegangs og kjente de første tydelige bevegelsene på julaften, da var jeg 17 og noe (er 18+0 i dag). Kjenner ikke noe på utsiden ennå. Har morkaken foran.

Er ikke kommet så langt at jeg kjenner bevegelse hver dag, så kjenner at jeg blir litt nervøs de dagene jeg ikke kjenner noe. Krysser fingrene for at det er helt normalt!
 
15+3 i dag og kjenner ingenting, førstegangsgravid med morkaka bak. Alle fornuftige kilder som jeg har lest sier at det er helt normalt, så slår meg til ro med det.
 
Er gravid med tredje nå, å kjent spark fra 17-18 uker alle gangene. Er uke 18 i morhen å kjent første ordentlig bevegelser de siste dagene
 
I dag (18+1) kjente jeg dendelig første spark på utsiden av magen! Fantastisk følelse! :)❤️
 
17+0 i dag. Førstegangs. Trodde jeg kjente noe ca uke 15. Men ikke noe særlig siden. Ser frem til å kjenne spark. Utenpå tror jeg ikke jeg kommer til å merke noe særlig er godt polstret rundt livet.
 
Så herlig:Heartred :happy: Er du førstegangs?:happy: Har kjent bevegelse i noen uker nå, men klarer aldri å fange det opp utenfor magen:bored::laughing021
Førstegangs, ja. Har morkaken på fremsiden og kjente liv på innsiden først på julaften, så hadde egentlig ikke forventet å kjenne så tydelige spark på en stund. Men plutselig var de der, og umulig å ta feil av ❤️ Skal sies at jeg ikke har så mye isolasjon på kroppen, så det veier kanskje opp for morkaken :)
 
Førstegangs, ja. Har morkaken på fremsiden og kjente liv på innsiden først på julaften, så hadde egentlig ikke forventet å kjenne så tydelige spark på en stund. Men plutselig var de der, og umulig å ta feil av ❤️ Skal sies at jeg ikke har så mye isolasjon på kroppen, så det veier kanskje opp for morkaken :)
Så herlig ❤️ deilig å kjenne på at man ikke tar feil av bevegelsene og bare generelle magebevegelser:D
Har også morkaken på fremsiden, riktignok høyt oppe, så har innstilt meg litt på at det tar tid å kjenne på fremsiden, men kanskje det er håp likevel :) Har heller ikke så mye polstring, og er andregangs! Gjenstår å se:p
 
Så herlig ❤️ deilig å kjenne på at man ikke tar feil av bevegelsene og bare generelle magebevegelser:D
Har også morkaken på fremsiden, riktignok høyt oppe, så har innstilt meg litt på at det tar tid å kjenne på fremsiden, men kanskje det er håp likevel :) Har heller ikke så mye polstring, og er andregangs! Gjenstår å se:p
Blir spennende! :) Husker du hvor langt du var da du kjente de første bevegelsene sist?

Morkaken min ligger langt nede og var bittelitt over livmorhalsen for noen uker siden. Så det hjelper kanskje litt! Men merkelig nok har jeg også kjent spark på midten helt nederst. Blir spennende å se på OUL hvor den egentlig ligger nå :hilarious:
 
Blir spennende! :) Husker du hvor langt du var da du kjente de første bevegelsene sist?

Morkaken min ligger langt nede og var bittelitt over livmorhalsen for noen uker siden. Så det hjelper kanskje litt! Men merkelig nok har jeg også kjent spark på midten helt nederst. Blir spennende å se på OUL hvor den egentlig ligger nå :hilarious:
Rundt uke 20-21 mener jeg å huske :) Mye tidligere denne gangen, såpass tidlig som uke 13 :eek::happy:
Ja, det blir jo spennende! Den flytter seg nok:happy: Ble litt stressa da jordmoren min sa at morkaken lå foran, var jo unødvendig bekymring :laughing021
 
Jeg er 17+3, og lurer litt på om jeg har kjent litt de siste dagene..Men som mange sier, så kan det jo bare være luft og:D Er førstegangsgravid, så er litt usikker på hva jeg skal kjenne etter og. Syns ikke beskrivelsen av bobler eller fiskehale som slår er særlig forklarende:rolleyes:
 
Jeg begynte å kjenne noe svake bevegelser i uke 15. Nå er jeg i uke 18 og kjenner bevegelsene klart og tydelig. Under navlen enda. ❤ 3.svangerskapet.
 
Med første kjente jeg ikke noe før i uke 19-20.
med nr 2 kjente jeg liv en gang mellom uke 14-18 mener jeg å huske:)
Denne gangen med nr 3 syntes jeg det har gått treigt igjen :p er i uke 19 nå og kjenner murringer under navelen det har jeg gjort i typ 2 uker :)
Tenkte at alt kom til å kjennes mye mye tidligere denne gangen siden det er nr 3;)
 
Jeg er førstegangs og har kjent spark allerede i uke 17, selv om livmora ligger foran:happy: Men kjenner ikke noe utenpå enda, så mannen venter spent.. men er forberedt på at det kan ta litt tid pga livmorplassering :angelic:
 
Jeg er 17+3, og lurer litt på om jeg har kjent litt de siste dagene..Men som mange sier, så kan det jo bare være luft og:D Er førstegangsgravid, så er litt usikker på hva jeg skal kjenne etter og. Syns ikke beskrivelsen av bobler eller fiskehale som slår er særlig forklarende:rolleyes:
Når du føler det vil du skjønne det :)
 
Back
Topp