Kjenne bevegelse - morkake på fremre vegg

K-2876303

Flørter med forumet
Jeg venter nr 2 og er så nysgjerrig: morkaken er festet på fremre vegg.. Når kjente dere i samme situasjon liv?

Med førstemann var jeg i uke 17/18 da jeg kjente noen bittesmå bevegelser, men da satt morkaken bak.
 
Jeg har en tvilling med morkake innover og en med morkake utover, og jeg kjenner nesten bare den med morkake innover. Har bare hatt innover før og har kjent de tidlig (uke 16 med første og uke 14 med andre, nå med tvilling 2 høyt oppe allerede i uke 12). Tror det har en del å si i starten, men etterhvert kommer jo begelsene godt ut på sidene.
 
Første svangerskap med morkake på fremre vegg, har ikke vært "i veien" med de to forrige. Kjent det sånn smått i litt over 1 uke (i uke 16 nå), men det er ikke mye, litt som et ekstra hjerte nederst i magen som dunker av og til separate dunk som gjør de mer tydlige. Men de er langt i fra sterke! Og kjenner det kun på høyre side, for der dekker ikke morkaken helt for (enda).
Men her har livmoren kommet godt over bekkenet da jeg både er 3gangs og lav, til og med navelen har begynt å poppe ut :oops:
 
Back
Topp