kjener ikke liv :(

har d kjent noe enda????

Vi tenker på deg,
her krysser vi fingre og tær for at alt er bra.

ORIGINAL: Tønna

Vi tenker på deg,

ORIGINAL: Tønna

Vi tenker på deg,

hei hei..
kvellen i går va ikke noe jille. drakk kalt saft is å alt som var men ingen ting hjelpte..
klempte på magen får å plage na lit men hjelpte heller ikke. følte eg kjente lit men følte eg ikke kjente noge på sama ti..
var så lite dæ eg kjente.. trude bara dæ va syken så jore dæ.. sovna te slut itte å prøft å sjå om eg kjente noge.. he følt eg he kjent na i nått men vet ikke om dæ æ en drøm elle ikke... i dag he eg kjent så vit lit men tenkte meg en tur te legen får å ta en sjek for sikerhedskol:) føle eg ringe fårjevest får alt står nåk bra te:) he våre inne på fødn får 3 uge si då va dæ dæ sama å alt sto bra te då.. føle meg så syden når eg ringe inn:( men er vel bare sån dæ æ når man er gravid:) sorry får eg ikke svarte i går men var så depa eg ikke gad noge å snakte mæ mamma å typen i tilfen mangen gonge får å roa meg ner å prøva å ikke stresa å ansrtenga meg son..

ORIGINAL: bolla82

Man ringer aldri forgjeves kjære deg :))) klart du skal ringe hvis du er bekymret! de er der for OSS og de har godt betalt for det også! ring du, så får du hvertfall slappet av, bedre for minien og det! :))))
signerer...
ring med engang. De er heller glad for at du ringer enn å ikke har ringt..

Jeg hadde en liten blødning da jeg gikk med Marcus. Men det gav seg raskt og var lite. Og jeg husker jeg fikk såååå "kjeft" av jordmor. Så når det gjelder slike alvorlige ting, så ser de nesten på det som en plikt at du ringer vil jeg tro..

Det e fra dag til dag.
Men lægg dæ på sofaen , så kan du ta dæ en stort glass me is og vann.
Eller me saft, så skal babyen gje bevægelse fra sæ.
Æ fikk beskje fra mi jordmor at det va det æ skul jør, å vest det IKKJE ka respåns tbake,
så skul æ kontakte læge me en gång!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja det e ganske så skummelt å man blir redd når man ikkje kjenn bevægelse i magen.

var sjå jormor i dag.. å alt sto fint te:)
så ska på kontrol ijen på mandag..
babyen min reagere ikke på noge kalt:(
men heldivis var alt bare bra..

åh.. takk og lov... det var bra.. Og godt for mammahjertet ditt også å vite at alt er bra..

ORIGINAL: eilejoha

åh.. takk og lov... det var bra.. Og godt for mammahjertet ditt også å vite at alt er bra..

signerer - puh!![;)]

Blir så rørt av alle som bryr seg på dette forumet!
Dere er virkelig en fantistisk herlig gjeng som tar vare på hverandre jenter!
Ville bare si det [:)]

puh, nå ble jeg letta! kanskje du bare har en veldig rolig baby...

og du maser ikke når du ringer føden! vet d føles sånn ut, men du gjør jo d DU kan for at alt skal være bra med baby i magen, så da har du gjort alt du kan hvis d skulle vært noe galt i allfall.. når su ringer sykehuset er d dems ansvar å ta vare på deg og baby på beste måte.. om d så bare er for å roe ned deg og forsikre deg om at alt er bra så er d jobben dems[:)]

Så godt å høre at alt er bra med babyen.[:)]

ORIGINAL: *Solsikke*

Så godt å høre at alt er bra med babyen.[:)]

sign denne, nå ble jeg lettet[:)][:)][:)]

Back
Topp