kjener ikke liv :(

1anette

Blir kjent med forumet
hei hei..
eg har ikke kjent noe fra jenta mi i magen i dag..
er de sånn avåte elle er de uvanli??
de går så mangen tanker i hode mit nå..
va tenker dere??

da dier jm at en skal legge seg på sofaen og drikke saft eller spise is, og da skal du kjenne noe i løpet av 30min, viss ikke bør du ringe legevakten!! håper at du kjenner noe snart[;)]

har du prøvd å drikke noe kaldt? ett kaldt glass saft med isbiter for eks. ? det bruker å hjelpe her.. eller dytte litt ekstra å plage litt?

om du er veldig nervøs så ring føden å snakk med de.. eg fekk beskjed sist eg var til ul om at viss eg ble nervøs å ikkje kjente liv var det mer enn nok grunn til å ta en telefon for å få en sjekk at alt var iorden.

alt er nok helt fint [:)]

uff... ikke gøy følelse det der.. Håper virkelig du kjenner noe når du får i deg noe søtt eller kaldt..

Holde oss oppdatert da.. Klems...

hvordan går det med deg??

Pratet med jordmor om nettopp liv i dag, hvis du ikke kjenner noe på et døgn, 24 timer OG har spist godt og prøvd kaldt,varmt og sukkerholdige drikker så må du ringe og få komme inn til time.
Er du bekymret så ring, det hjelper utrolig mye.

Har hatt en uke nå med lite liv og ikke kjent liv i lange perioder. Her hjalp det ikke med sukker, saft, kalde drikker osv...
Men ringte inn til føden og var der og alt så fint ut..

Ring føden du og få deg en sjekk!

Håper du kjenenr masse herlige bevegelser snart!!

Til nå skal babyen ha fått et mønster/en tid han vil komme til å bevege mye på seg (sparke), når du ikke kjenner det på den tiden du normalt bruker å gjøre det skal du drikke noe kaldt å legge deg ned for å kjenne.
Kjenner du fortsatt ikke noe skal du ringe med gang til føden, du skal ikke gå å vente i flere timer.

Går helt sikkert bra, men ta å ring så slipper du å uroe deg[:)]
Klem til deg[:)]

ORIGINAL: TITTIN72

hvordan går det med deg??

Har du kjent noe liv nå??

ORIGINAL: 1100

[:)]

ORIGINAL: *frk*

ORIGINAL: 1100

Dytt!!