Kjempevondt i fingrene!

Gulletimagen

Andre møte med forumet
Jeg har så utrolig vondt i fingrene mine!! Det er kjemperart! Sannsynligvis vann i kroppen som gjør det. [:'(]

Andre som har opplevd dette?? Og er det noe som hjelper på smerten? [8|]

Kanskje du også har fått carpal tunnel syndrom?

Jeg har nummehet, nedsatt følelse og prikking i høyre hånd, spesielt langfinger og ringfinger. Innimellom blir det også smertefullt, spesielt om morgenen. Da kan jeg våkne at smertene. Fikk beskjed av jm sist at jeg måtte ta kontakt med lege hvis det ble verre. Kan være fare for senvirkninger. Skal til lege i morgen, kommer til å høre med han da....

Jeg har ikke nedsatt følelse og prikking, bare smerter i fingertuppene. Men ekstra vondt om morgenen, som du skriver...

Jeg skal til jordmor på fredag, så jeg får høre med henne da.

uff, hørtes ikke godt ut [8|]
Har ikke opplevd dette så kan ikke hjelpe deg.
Får håpe det går over snart[:)]

Jeg har begynnt å føle meg opphovnet i fingrene..til tider,akkuratt som med vann i føttene[:'(]

Har hovne fingre når jeg våkner om mårran. Men kan være vann... eller rett og slett artritten min som tuller ettersom det nå begynner å bli kaldt.

Har hørt at det (ironisk nok) skal hjelpe på drikke mye vann! Så her heller jeg nedpå som bare det [;)]
Men føler vannet jeg drikker bare renner ut i fingertuppene [:-]
Hehe [:D]

Håper det bedrer seg etterhvert! [:)]

ORIGINAL: Gulletimagen

Har hørt at det (ironisk nok) skal hjelpe på drikke mye vann! Så her heller jeg nedpå som bare det [;)]
Men føler vannet jeg drikker bare renner ut i fingertuppene [:-]
Hehe [:D]

Håper det bedrer seg etterhvert! [:)]

Har prøvd dette jeg også, syns kanskje det har hjulpet til en viss grad da men... Største resultatet er allikevel at jeg aldri kan befinne meg langt fra wc...hehe

Jeg har det også sånn. Er et par andre tråder om akkurat dette også.

Det er mest vondt om natten og morgenen, og jeg kan også våkne av dette. I løpet av dagen kan det prikke i fingrene, og jeg mister følelsen.
Men dette er jo normalt, og det sa også legen min til meg. Det er nok vannet, og at alt presser på nervene nå.

Satser på at det går over etter fødselen [:D]

ORIGINAL: SollI

Jeg har begynnt å føle meg opphovnet i fingrene..til tider,akkuratt som med vann i føttene[:'(]

Jeg fikk litt vondt i fingrene tidlig i forrige uke, og da jeg skulle til kontroll sa legen at jeg hadde hovnet opp i både ansikt og fingre. Hadde ikke lagt merke til det selv. Siden da har jeg fått enda mer vondt i fingrene, spesielt når jeg våkner...regner med det kommer av at jeg ikke har beveget fingrene på lenge, for det blir bedre utover dagen. Sikkert ikke noe alvorlig, er jo mange som plages med dette i slutten av svangerskapet:)

Jg klare nesten ikke bevege fingrene om morgenen og må tøye og bøye, myke dem opp for at de skal bli levenes. JM så hendene mine forgje gang og sa bare at ser du sliter m hendene, d r vanlig desverre[&:] Ingenting å gjøre m d, uten å myke opp leddene m massasje for at d ikke skal gjøre så vondt.

få i deg magnesium tabletter.... det fikk eg på føden med foriggemann!!!

Godt å høre at det bare ikke jeg er som har det sånn [:)]

Vi får satse på at det går over etter fødselen ja!!! [:D][:D]

jeg har vondt i fingrene om morgenen, men i det nederste leddet når jeg kniper hendene sammen... vet ikke helt hva som gjør det men...[&:]

Back
Topp