Kjempevanskelig å holde tett

baby2011?

Blir kjent med forumet
Jeg har jo så lyst til å fortelle det til alle! Og så har jeg to venninner som har termin i desember, ho ene fortalte det i dag, men vi hadde gjetta det for lenge siden, hadde så lyst til å fortelle jeg og.. Men sambo er litt streng og synes vi skal vente[;)] Har bare fortalt det til mamma, samme dag som positiv test, og ho blei kjempeglad:) Synes tida kan gå litt fortere akkurat nå..

Jeg VET. Supervanskelig å holde tett. Jeg har fortalt det til skal vi se... 8 venninner + deres samboere/menn.. I tillegg vet noen kompiser av sambo det.
Jeg har veldig tette bånd til mine venner og MÅ bare dele sånne gledesnyheter med de. Har fortalt det til de så fort vi har møttes "face to face". Et par av de har felt noen gledestårer også. Veldig koselig. Jeg tenker som så at dersom dette mot formodning går galt, så vil jeg jo helt klart fortelle det til de. Trenger jo noen å snakke med. I tillegg, så er det jo sånn vennskap er, man deler gleder og sorger.
Regner med at resten av gjengen får vite det etterhvert som jeg ser de. Jeg kan ikke holde på en sånn nyhet. Greier å beherske meg i forhold til å ringe for å fortelle, men når vi først møtes, ja da kommer det.

Familien får vite det en eller annen gang etter første kontroll (i slutten av neste uke).

JEG VET!! Kan ikke huske at det var så vanskelig å ikke si noe sist jeg var gravid. Men er kanskje noe med årstiden også.... nå er man mye ute og mye sammen med andre og blir enda vanskelige å holde tett.... Forrige gang var det høst så var ikke så mye ute så mye lettere å holde tett [8D]

Back
Topp