Kjempesulten&null matlyst!

minnea

Betatt av forumet
Flere? Er konstant kjempesulten, men blir uggen av...ALT! Så spiser bare bittelitt av gangen :( i dag hev jeg innpå med ostepop for å kompensere...

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Jeg har slitt med dette i snart to uker nå! Går på veggen snart tror jeg, alt jeg har prøvd å spise vil jeg ikke ha mer fordi det minner meg om kvalmen og da er jeg like langt:p gikk så langt at jeg fikk gubben til å innom å kjøpe ingefærkapsler og seabands, tror det fungerte litt.. så har ikke peiling jeg nei:p

Sliter med at jeg er sulten... og når jeg skal spise så orker jeg nesten ikke å spise noe. Som om magesekken har krympet. Men prøver å småspise litt gjennom dagen.

Godt å se at vi er flere! Det er så lite logisk, jeg tenker hele tiden at jeg kan pushe meg selv til å spise mer - men det går ikke... :(

Har det på samme måte selv. Går rundt og er sulten og har lyst på alt, og når det kommer til stykke har jeg ikke lyst på noe ting. F.eks igår kjøpte vi blåskjell på butikken for hadde så lyst på det, men når det var ferdig laget klarte jeg ikke å ete mer enn to tre skjell..

Jupp... kvalm som fy

Har det akkurat på samme måte.
Så utrolig slitsomt :/

Høres kjent ut. Her momler jeg bixit bars i tide og utide, for å ha noe i magen. Og så har jeg funnet ut at knekkebrød med skinke på var helt ok å spise:) handle mer i morgen:)

Har ikke kjent på det enda denne gangen men forrige gang måtte eg ha mariekjeks i skapet på jobb og snike meg innom der med jevne mellomrom.
Vet at mange har god erfaring av å ha noe slikt tørt og gjerne litt salt å småspise på. F.eks ritz-kjeks eller lignende, saltstenger, cherrios......men om det er så bra for vekta er en annen sak :p

Flere? Er konstant kjempesulten, men blir uggen av...ALT! Så spiser bare bittelitt av gangen :( i dag hev jeg innpå med ostepop for å kompensere...

Ja! Føler meg helt hul i magen, men lite som frister!

Termin 27/2-14 med første frø <3

Back
Topp