Kjemperedd før TUL

Phis

Gift med forumet
Februarlykke 2022❄️
Junibollene 2023
Gruer meg så sykt til tul nr2 imrn..
Noen her inne som har erfaring med å bli satt tilbake en uke og/eller at hjertefrekvensen var noe lav/ujevn pga det antakelig akkurat var begynt å slå hvor det faktisk har gått bra? Er livredd for at det ikke er liv der inne i morgen:(

Første tul var 16.3. Menstermin da var 7+3 og utfra antatt EL 7+0, men ble satt tilbake til 6+1. Det største han målte embryoet til var 0,49cm. Hjertefrekvens målte 95-99-93-92 og han sa, som nevnt tidligere, at det antakelig nylig var begynt å slå utfra dette. Han ba meg bare komme tilbake i uke 12. Når jeg hadde dratt derfra kom jeg på jeg sikkert skulle sagt når jeg fikk første positive graviditetstest iom jeg ikke får det til å stemme å bli satt tilbake. Lurer på om han hadde sagt noe annet da. Første positive, dog svake, test var 17.feb.

Til info var første dag i siste mens 23.1. Sykluser på 27-29 dager.

Tar gjerne imot både positive og negative historier. Bare gruer meg så sykt til i morgen...

Last edited:
Masse lykke til i morgen! Jeg krysser alt jeg har for deg for at det går bra! :smiley-angelic001:Heartred Når er timen din?

Masse lykke til i morgen! Jeg krysser alt jeg har for deg for at det går bra! :smiley-angelic001:Heartred Når er timen din?

Tusen takk<3 du har vært stor hjelp tidligere<3

13:30. Sambo får heldigvis være med. Lover å oppdatere etterpå!

Krysser fingrene for deg!

Tusen takk<3 du har vært stor hjelp tidligere<3

13:30. Sambo får heldigvis være med. Lover å oppdatere etterpå!
Det var da endelig godt at du slipper å gå alene!
Det at du ikke har begynt å blø er et veldig godt tegn i hvert fall! Så jeg krysser fingrene for den lille bamsemumsen deres har vokst seg større og at hjertet banker perfekt :Heartred

Det var da endelig godt at du slipper å gå alene!
Det at du ikke har begynt å blø er et veldig godt tegn i hvert fall! Så jeg krysser fingrene for den lille bamsemumsen deres har vokst seg større og at hjertet banker perfekt :Heartred

Tusen takk! Bamsemums<3 det hadde vært den perfekte starten på helgen:)

Masse masse lykke til! Har ikke opplevd det selv men har sett minst to tilfeller her inne med akkurat det samme hvor det faktisk har gått bra, så det er mulig :)

Krysser fingrene for dere!

Masse masse lykke til! Har ikke opplevd det selv men har sett minst to tilfeller her inne med akkurat det samme hvor det faktisk har gått bra, så det er mulig :)

Krysser fingrene for dere!

Tusen takk! Håper<3

Jeg spurte forresten om det samme da jeg gikk igjennom det og fikk 2 svar fra noen her inne at det hadde gått bra! Husker ikke om jeg nevnte det på den andre tråden din. Disse timene må være utholdelige, håper tiden går fort og at du plutselig sitter det og ser en sprell levende liten knøtt :Heartred

Håper på gode nyheter idag!

MA. Helt knust. Henvist til kk.

MA. Helt knust. Henvist til kk.

Nei å nei :( Så forferdelig! :smiley-angry017:Heartred
Kjenner jeg blir heftig irritert på den gynekologen du var hos forrige gang som ikke forberedte deg på det og som ikke ga deg time til oppfølging!

Jeg vet det ikke er så mye jeg kan si, men jeg kan i hvert fall si at for min del gikk det bedre enn forventet. Jeg forventet å ligge å vri meg i smerte i flere dager, men det værste var over den første dagen. Jeg fikk tips om å kjøpe nattbind og ha noe parfyme inne på do, for man blir litt kvalm og trenger ikke lukten av blod oppå det hele.

Jeg fikk resept på voltaren, paracet og kvalmestillende. Hadde jeg opplevd dette en gang til så hadde jeg ikke gått der fra uten sterkere smertestillende i tilfelle det ble veldig vondt. Jeg tok fulle doser av smertestillende og merket at effekten gikk ut raskere enn den egentlig skulle, men jeg kunne ikke ta mer enn 3 ganger daglig. Men det var mest for frykten av å få veldig vondt om virkningen skulle gå ut. Jeg har sett at praksisen varierer fra sykehus til sykehus og de fleste får med seg piller rett fra sykehuset, så be om de sterkeste du kan få for selv om det ikke trenger å gjøre så veldig vondt så skal man ikke trenge å ha mer vondt enn nødvendig når man går igjennom en abort. Det er også lurt å skrive ned spørsmål du måtte ha på forhånd fordi man glemmer fort når man kommer til sykehuset.

Så vil jeg avslutte med å si at det blir bedre! Jeg var ganske lei meg i en periode og følte at alt var fælt og urettferdig, jeg følte at det var min feil og at kroppen min sviktet, men det var absolutt ikke min feil og ingenting jeg hadde gjort kunne ha endret det utfallet.
Etterhvert så fokuserte jeg energien på å teste etter eggløsning og fant litt ro i det. Ny eggløsning kom på dag 22 etter aborten og nå er jeg snart 12 uker igjen. Plutselig er du her igjen med en liten spire som holder helt til mål :Heartred

Jeg fant også mye trøst og støtte inne på forumet for vi som har mistet.

Back
Topp