Kjempeont i mammahjerte mitt..

Karita

Glad i forumet
som dere sikkert har fått med dere så er jeg stort sett alene på kveldene med gutta boys, 3stk. Å noen ganger er lunta så å si borte. de merker at jeg er sint å irritert for den minste ting. Ikveld jikk jeg inn på bade å fant 5åringen, da satt han å tørket trusa si med en våtserviett, stakkar. Han ble litt sein på do å det kom litt tiss i trusa[:(][:(]
Han tørket for harde livet. Stakkar go`gutten min[:(][:(][:(]

uffda [:(][:(][:(]

duuu... jeg skjønner at det var kjempevondt å se, men vit at det er ABSOLUTT forståelig at du
er KJEMPE sliten, og at lunta da ikke er verdens lengste!

har du tre gutter, ikke to asså? [8|]

ORIGINAL: Ønsker sin egen

duuu... jeg skjønner at det var kjempevondt å se, men vit at det er ABSOLUTT forståelig at du

to er mine og en bonussønn[;)]

ORIGINAL: Ønsker sin egen

Blir sittende å tenke da når alle er i seng og det er stille for kvelden. Men nåkk en gang må jeg skjerpe meg!!  Kjempevondt å tenke på....så ble jeg enda sintere da jeg så ta det var en av mine ansiktsservietter han brukte....helt forferdelig...

Kjenne igjenn den følelsen og æ har bære to... [&:] Kan bli mega sinna på smurfina førr små ting.... [:(][:(]  E ikkje no godt å føle d sånn, men d e lov å være sliten...

Sende dæ en mega stoooooor klæm !!!! [:D]

tusen takk fer gode klæmma[;)]  Får håp de ikke husker på disse stundene så godt[&:]

ORIGINAL: Frk_superglad85

Kjenne igjenn den følelsen og æ har bære to... [&:] Kan bli mega sinna på smurfina førr små ting.... [:(][:(]  E ikkje no godt å føle d sånn, men d e lov å være sliten...

Sende dæ en mega stoooooor klæm !!!! [:D]

signerer denne..

ORIGINAL: Lykkepia

Jeg skjønner godt du er sliten , og skjønner frustrasjonen!
Du er utrolig tøff - og du er en god mor! Så ikke tenk noe annet! Selv om det sikkert ikke er lett ..

Sender en klem fra oss!

Tusen takk for det, det er godt å høre[;)] Føles litt bedre i dag. Alt var glemt i mårest, heldigvis. Å det var ekstra godt å høre han si, gla i dæ, mamma før han dro til bhg. Etter bhg skal vi bake muffing og kose oss. Han fikk bestemme det i dag[;)]

Back
Topp