kjempelei meg!

*Angels*

Glad i forumet
Jeg har vært hos legen og fjernet 2 føflekker. Idag ringte legen og sa at de fant noe; men at de ikke hadde nok vev til å foreta flere tester så jeg må inn igjen 16 mai og skjære vekk mer der føflekkene var. Jeg er livredd for at det er kreft........ Klarer ikke la være å tenke det værste. Vær så snill å ta vare på dere selv i sommersola. Smør dere selv og de små med høy nok faktor. Brunfargen er ikke viktigere enn livet......

Klemmer på deg.
Men det går sikkert bra. Bra at legen er føre var, så vidt jeg veit sekker de alle fjernede føflekker uansett hvorfor man har fjerna de.
Lykke til.

Har alltid vært en likblek sunblokk smører...

Stor klem, håper på det beste for deg!

Nei så trasig da.. Vet at det som regel er lettere sagt enn gjort, men, det er nok ikke noe å bekymre seg over :) Bare godt at ting blir sjekket, samme hva!
Går bra det her skal du se emoticon

forstår at du tenke det værste, men krysse fingrene, går nok bra. Godt de tar det på alvor og sjekke det mer. Ønske deg lykke t.

Uff, ingen god nyhet å få. Krysser fingrene for at de ikke finner noe mer! En klem til deg!

aw,jenta mi <3
detta går bra vet du,bare legen som er teit å glemmer rutine!
sender over en stor klem!

gla i deg emoticon

Usj, det var ingen positiv nyhet, men sannsynligvis er det ingenting å bekymre seg over.. Lett å tenke det verste, men prøv å tenk positivt :) Lykke til iallfall! *klemmepå*

*sanna* skrev:
forstår at du tenke det værste, men krysse fingrene, går nok bra. Godt de tar det på alvor og sjekke det mer. Ønske deg lykke t.

Takk jenter... Prøver å tenke positivt men det er ikke så enkelt. Og hvis det skulle være noe hååååååper jeg inderlig at det er noe godartet...

Mamma hadde kreft i føflekk... gikk bra da :) slapp av du... hvis det er noe så har de sikkert funnet det tidlig nok til at det ikke er noe farlig :)

Jeg ønsket å fjerne et par føflekker, men hudlegen mente de ikke så farlige ut og nektet derfor å ta de :S jeg ønsker å fjerne de av "forfengelige" grunner og da sa han bare at de ikke drev med kosmetisk kirurgi :S egentlig redd de kan være farlige fordi de har vokst siden jeg var liten...

Samma sa dem til meg legokloss. Og hva ble resultatet? Jeg må inn igjen.... Bra jeg sa de skulle vekk....

*Angels* skrev:
Samma sa dem til meg legokloss. Og hva ble resultatet? Jeg må inn igjen.... Bra jeg sa de skulle vekk....

Fy faen ass... 

mamma var med meg da jeg var hos den hudlegen og hu kjefta på dem helt til de sa at de kunne fjerne de, men de ville ikke ta begge på en gang og de kunne ikke ta de da jeg var der for det måtte planlegges. dvs at jeg måtte tilbake 2 ganger til og det var et stykke å reise. i tillegg så ville jeg ikke at en mann som var sint på meg skulle skjære i meg så jeg sa bare at jeg ikke gadd så stakk jeg. 
Tenkte jeg skulle snakke med legen min igjen og bli henvist til en annen hudlege. kanskje jeg ska få gjort det så fort som mulig... :S

Madhoi! skrev:

Uff, ingen god nyhet å få. Krysser fingrene for at de ikke finner noe mer! En klem til deg!

skjønner du er redd,det ville jeg vært også.. krysser fingre og tær for at det går bra.
lykke til og en go klem til deg :)

Back
Topp