Kjempefestlig...

Bruker552mar

Forumet er livet
Gledet meg sååå til å øke i lønn i år, la stooore planer for hva jeg skulle bruke opp alle pengene på [8D]

Kikket på lønnslippen, og blæh... Lønna har økt med 3000 i måneden som planlagt, men skatten har gått opp med nærmere 4000.. Så jeg fikk faktisk utbetalt MINDRE i mnd enn i fjor, da jeg tjente 3000,- mindre pr mnd.. [&:]

Ved litt nærmere undersøkelser viser det seg at jeg har betalt for LITE i skatt i fjor, og at det jeg NÅ betaler er rett (litt ekstra da).. Og at jeg vil få en helsikkes skattesmell til sommeren.. Hurra... [:o]

sånn er det ja[&:] ...

kjedelig, hvertfall når man har "drømt" seg bort på hva man skulle bruke pengene til,så dukker det opp mindre penger enn forventet,da blir man nedfor...

Kanskje til 2012 kan du forvente deg hyggelig overraskelse[:)]iform av tilgode

Ja, blir trukket litt ekstra hver måned i år - men det ville jeg gjort uansett om ikke denne hadde dukket opp da [:)]

Surt, men får bare begynne å legge av litt (av min nå faktisk lavere inntekt) så jeg har å betale med når sommeren kommer.. Baaah [:@]

ORIGINAL: Lissyjane

Nei så kjipt[:o] Uff,føler med deg[&o]

åååh det er sååå kjederlig å finne ut sånt når du har gått og gleda deg over det motsatte...[&o]

ORIGINAL: shorty86

ORIGINAL: Lissyjane

Nei så kjipt[:o] Uff,føler med deg[&o]

åååh det er sååå kjederlig å finne ut sånt når du har gått og gleda deg over det motsatte...[&o]

Ja det ble skikkelig blåmandag nå.. Kjempestart på uka..

Skatt= sure penger! Og særlig når det er mer enn tiltenkt... [&o]

Jaaaa! Syns veldig synd i meg selv i dag, selv om det var selvforskyldt.. Tror det blir sjokkis til lunch, middag og kvelds idag [8D]

[:o]
kjipt!

klem herfra[:)]

Back
Topp