Kjempeaktiv liten baby

Lilleostepopp

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberlykke 2019
Ja nå har det virkelig tatt av her med aktivitet inni magen:p

Denne babyen er i bevegelse hver eneste gang jeg setter meg ned eller når jeg har spist. Er så fantastisk at den lille skapningen kan gjøre så mye allerede:happy:

Jeg tenker litt på om dette skal fortsette når babyen er diger:nailbiting: da kommer ribbeina mine til å få kjenne det. Sist graviditet klarte lillenurket å dytte det høyre ribbeinet slik at det nå er skeivt:facepalm:

Denne babyen er i bevegelse hver eneste gang jeg setter meg ned eller når jeg har spist. Er så fantastisk at den lille skapningen kan gjøre så mye allerede:happy:

Jeg tenker litt på om dette skal fortsette når babyen er diger:nailbiting: da kommer ribbeina mine til å få kjenne det. Sist graviditet klarte lillenurket å dytte det høyre ribbeinet slik at det nå er skeivt:facepalm:

Så heldig du er!!! Gleder meg til jeg kjenner noe 100% sikkert! På TUL var den helt turbo :p

Ooh så artig for deg :D jeg håper og ønsker hver dag men føler ingenting enda :( er bare 15+0 enda da så jeg regner med det blir snart :)

Ooh så artig for deg :D jeg håper og ønsker hver dag men føler ingenting enda :( er bare 15+0 enda da så jeg regner med det blir snart :)

Ja dette startet i midten av uke 15, og har bare økt i styrke og hyppighet siden da :happy: er jo en herlig følelse :cat:

I kveld skjedde det for første gang her. Det vil si, jeg har kjent tilfeldige bevegelser (spesielt når jeg sitter og arbeider på jobb/lener meg forover), men i kveld kvakk jeg til her på sofaen. Og når jeg holdt hånden over magen kjente jeg tydelige bevegelser. Nå har det vært sånn i 20 minutter. Klarer ikke slutte å smile :D

I kveld skjedde det for første gang her. Det vil si, jeg har kjent tilfeldige bevegelser (spesielt når jeg sitter og arbeider på jobb/lener meg forover), men i kveld kvakk jeg til her på sofaen. Og når jeg holdt hånden over magen kjente jeg tydelige bevegelser. Nå har det vært sånn i 20 minutter. Klarer ikke slutte å smile :D

Ja! Jeg kjenner det også skikkelig godt når jeg sitter bøyd fremover :) er så koselig å bare sitte å kjenne etter og tenke på den bitte lille babyen som turner inni der:happy:

Så herlig det må være! :)
Men kan se for meg at det kanskje blir litt mye av det gode når de begynner å bli litt store og tramper og sparker på mindre (eller mer?) strategiske steder :P Heheh..
Foreløpig kjenner jeg ikke noe, 18 uker nå, så satser på at det kommer snart :) Lillegutt var nå aktiv nok på oul i dag så :D

Det er fantastisk :) syns det er like magisk tredje gangen som første og andre ❤️ i dag fikk mannen kjenne spark for første gang og :)

Back
Topp