Kjempe Yes!

Piamin

Forelsket i forumet
Veit noen hvilke butikk som har det? I fjor fikk vi tak i esker med det, men har ikke funnet det i år... Ikke husker vi hvor vi fant det i fjor heller... Beste isen EVER!!! Kanskje bare slått av Hipp, men den er jo borte for lenge siden...

ahhh... husker den ja..

Hadde den på drageset spar her. Men den er jo ikke lenger. SÅ når du sier det, så har jeg ikke sett den iår

å den er god trudde det var rimi som hadde den, savner gul saftis med sjokolade på toppen og jordbæris som vi hadde når eg var lita for 30 år sia å herregud så gammel eg er[:'(][:'(][:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Har jeg ALDRI hørt om [8|]
*nysgjerrig nå ja* [:)]

Kjempe yes? Liksom som lollipop, men sterkere smak og på en måte hard sorbet...

ORIGINAL: Karsol

å den er god trudde det var rimi som hadde den, savner gul saftis med sjokolade på toppen og jordbæris som vi hadde når eg var lita for 30 år sia å herregud så gammel eg er[:'(][:'(][:D]

Solrik???

ORIGINAL: Piamin

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Har jeg ALDRI hørt om [8|]
*nysgjerrig nå ja* [:)]

Kjempe yes? Liksom som lollipop, men sterkere smak og på en måte hard sorbet...

lollipop[:'(][:'(], kjempe yes[8D][8D]

ORIGINAL: Piamin

ORIGINAL: Karsol

Solrik???

Nei, den var ikkje så firkanta ligna litt på vanlig sjokopinn i fasongen og den var så faftig og god

Søkte litt på kvasir og det virker som om Drammens is har slutta med den og leste noko om at dei hadde sagt opp mange. Så enten er heile drammens borte eller dei har redusert ting og tang, var mange som etterlyste den.

http://lister.vg.no/?do=show&id=6423

Rimi hadde den akkurat på tilbud for en uke eller to siden..... [;)]

Back
Topp