Kjempe vondt i...

siljess

Forelsket i forumet
eggstokkene hver gang jeg nyser. Off, får helt noia at det er noe galt jeg da vettu..
Noen som skjønner hvorfor det er slik? Er sikkert vanlig? Kan ikke huske det var slik sist svangerskap..

Tror det er vanlig, hadde det slik både sist og denne gangen.

Altså, vet ikke om det er eggestokkene det er vondt i, men er nede i den regionen i alle fall.

For meg hjelper det å nyse skikkelig høyt, å bruke hele kroppen liksom, kjennes neste som jeg får fordelt trykket litt da.

Oki :) Blir alltid litt paranoid, men som oftest er det ingenting.. Får bare se om jeg finner min egen måte som linder litt smerten [:)]

Har det likens her og. Men om jeg kjenner at jeg skal nyse eller hoste og ligger på sofan/senga så ruller jeg meg sammen i fosterstilling, Det hjelper. Og må jeg gjøre det mens jeg er oppreist så spenner jeg musklene i den nedre regionen. Hjelper for meg det da![;)]

mest sannsynlig så er det leddbånda som holder livmora på plass du kjenner.

hadde det slik sist gang og denne gangen jeg, men det gav seg etter hvert sist gang hvertfall

Kjenner til det ja... Kan ikke huske at jeg hadde det slik med de 3 andre, men denne gangen har jeg voksesmerter som jeg heller ikke har hatt før, og mener alt dett kommer fra leddbånd og slikt.

Har det slik jeg også. Tar SKIKKELIG tak i noe der nede, nesten som en skikkelig krampe.

kjenne følelsen...

Hei!

Jeg har det på akkurat samme måte og spurte jordmora om hvorfor det var slik. Hun sa det er de båndene som holder livmora på plass som da blir strekkt på. Jeg har også konstant vondt der, men bare på høyre side. Hun mente det ville gå over og at dette var fordi båndet på høyre side kanskje er strammere enn det på venstre side og at det dermed strekkes nå fremover for å bli likt med det andre. Var ikke noe farlig:)

Back
Topp