Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
eggstokkene hver gang jeg nyser. Off, får helt noia at det er noe galt jeg da vettu..
Noen som skjønner hvorfor det er slik? Er sikkert vanlig? Kan ikke huske det var slik sist svangerskap..
Har det likens her og. Men om jeg kjenner at jeg skal nyse eller hoste og ligger på sofan/senga så ruller jeg meg sammen i fosterstilling, Det hjelper. Og må jeg gjøre det mens jeg er oppreist så spenner jeg musklene i den nedre regionen. Hjelper for meg det da![;)]
Kjenner til det ja... Kan ikke huske at jeg hadde det slik med de 3 andre, men denne gangen har jeg voksesmerter som jeg heller ikke har hatt før, og mener alt dett kommer fra leddbånd og slikt.
Jeg har det på akkurat samme måte og spurte jordmora om hvorfor det var slik. Hun sa det er de båndene som holder livmora på plass som da blir strekkt på. Jeg har også konstant vondt der, men bare på høyre side. Hun mente det ville gå over og at dette var fordi båndet på høyre side kanskje er strammere enn det på venstre side og at det dermed strekkes nå fremover for å bli likt med det andre. Var ikke noe farlig:)