Kjempe trist

ORIGINAL: Charl0tte

ORIGINAL: bondekone

ORIGINAL: Nnem

Jeg tolker som at HI vil se ste/bonus datter mer enn det de får.

Tar jeg feil eller?
slik forstår jeg det også
Og jeg trodde at far kunne gå videre å få barne fult i forhold til besteforledre siden han er den som da i teorien er nærmest

Hvis ikke mor og far er gift så tror jeg ansvaret automatisk går til mors foreldre, med mindre man har fylt ut skjemaene ang delt ansvar.

Stemmer det.

jeg mener derre får sette derre ned sammen og prate, forklar mannen din på en finn måtte at du elsker dateren hans og at du øsnker at ho ska være hos derre mer, ta kontakt med advokat og få hjelp derfra. Tror hvis han går fram på riktig måtte så kan han faktisk klare å få barne på helltid. I hvertfall mye mer samvær en det derre har nå siden han er faren
Forstår at det er sårt for ham også, og at han kanjse er usikker på hva dateren tenker og evt barnets besteforeldre.Men slik for jenta sin del så tror jeg det er viktig at ho har mest mulig med sin far siden han er den enneste som er gjenlevende foreldre.
Lykke til

ORIGINAL: WBratbakk

Jeg prøvde jo ikke såre han sa bare at jeg føler hun er på besøk hos oss nå siden det er så lite samvær. Følte det ikke sånn når hun sov hos oss og så oss mer tidligere. Vil jo hun skal føle seg hjemme hos oss. Har aldri gitt han noen grunn til å skulle tro noe annet. Er jo også det at når man har så lite samvær er det vanskelig å bygge opp noe bånd med henne. Vi rekker jo så vidt få henne hjem før hun må kle seg reise igjen. Syns det skulle vært mer tid

Ingen vil vel såre følelsene til mannen sin med vilje, men jeg hadde nok kanskje trådd litt varsomt rundt akkurat det temaet der... Kan du ikke heller si at du gjerne vil at dere skal prøve å få mer samvær, fordi du savner henne[:)] Hvis det ikke ligger noe annet bak, så kan jeg ikke skjønne at dere ikke skal få mer om dere setter i sving systemet!

Håper at det ordner seg for dere alle sammen[:)]

Back
Topp