Kjempe snill mann...

minifilini

Betatt av forumet
Må bare skryte litt :D Min mann er så snill med meg. Jeg er jo så kvalm og spyr om morningen, da kommer han med drikke til meg. Han  lager mat til meg, noe jeg ikke orker selv. Kjøper blomster til meg, oppmuntrer meg. Er kjempe engasjert, sitter å leser i disse heftene vi har fått. Ordner og steller i hus og heim.

Har dere snille menn også?

<3 Så godt å høre <3
JA jeg har en snill mann,han er helt fantastisk<3Høres ut som vi har det ganske likt,min mann også styrer og steller,lager mat,vasker tøy og hus-koser og klemmer og er bare så tolmodig:) Noen ganger skjønner jeg ikke hvor han får enegien fra... Og i tillegg er han høyt og lavt med lillegutten vår:)
Vi er heldige vi,som har sånne menn<3

jeg har nok og en av verdens beste menn... Jeg er mye kvalm, og sliter mye med bekkenet - men mannen gjør alt for meg når jeg selv ikke klarer... meeen samvittigheta gnager - vil så gjerne bidra mer hjemme, men klarer ikke... og siden mannen gjør det med så stor selvfølge så blir det liksom værre... ikke spør hvorfor - er vel den irrasjonelle gravidehjernen min...

har en kjempe snill mann.. han lager frokost når jeg selv ikke orker/klarer pga trøtthet og bekkenet.. han hjelper meg masse med datteren min, knar meg på ryggen etc.. han er utrolig herlig.. kunne ikke bedd om bedre :D

har en kjempesnill mann jeg også! Desverre jobber han mye overtid for tiden, men når han er hjemme så er han helt fantastisk!

jeg har en kjempe flink mann, som stiller masse opp for meg og vår sønn på snart to år:)
han leser ikke så mye sammen med meg,engasjerer seg lite i spiren. han skal bli med på ul den 22. han sier han ikke vil bli glad i den ennå, siden vi har mistet før. respekterer det, blir vel lettere etter ul:)

Back
Topp