kjempe redd......

3gutterog1hemlighet.

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Hei. Jeg lurer veldig på om jeg er gravid . Har ikke tatt test, har ingen tester heller, så må vente til mandag. Men, jeg er så vannvittig redd for at ikke det skal gå bra denne gangen :( Har 3 barn som kom som perler på en snor, og 3 SA etter hverandre, siste nå i sommer! Jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg opp igjen om det går galt igjen. Noen som har noen oppmuntrende ord å komme med ??

Kjære deg! :) Jeg kan godt forstå at du er redd. Men nå må vi tenke positivt :) Du har tre gutter, så du vet at dette kan få et positivt utfall. Og mest sannsynlig ender det også godt :) :) Krysser fingrene og sender deg en klem i de sene nattetimer <3

hei til deg.
håper at mensen ikke kommer før om om leeeeenge for deg, og at det lyser to streke rpå mandag når du får testa deg.
uff, leit å høre om sa, vet det er hinsides tungt å komme seg på beina igjen, men kanskje kroppen din ikke var klar da, om du hadde mye stress og sånn, når man går å håper å er fast bestemt på å få det til kan kroppen reagere desverre.
vi får bare krysse fingre å tær, bestemme deg får å bli her i gruppa til juni og dere får en 4 skatt=)
jeg har bestemt meg, selv om jeg har mista og har endometriose, så skal det gå bra, har ei på snart to år, og denne spira kom helt utav det blå :P nåja, jeg vet vell hvordan den ble til da, men ikke panlagt.

ønsker deg en gooood natt, og sender gode klemmer :)

Jeg hadde ett helt normalt svangerskap til tross for at man skulle tro det ville gå galt med en operasjon i starten. Men da vi prøvde på nr tre mistet jeg to ganger før jeg fikk verdens herligste gutt nesten tre pr etter første ble født. Så igjen en ma men satser nå på at det er vår tur. Sikker på det går bra denne gangen for deg også

Tusen tusen takk dere :) veldig godt med oppmuntrende ord altså :) ikke noe tegn til mensen enda, og nesten vet at jeg er gravid.. krysser fingre og tær for at det skal gå rette veien nå :)

Back
Topp