~~11.01.2013~~
Glad i forumet
Skal på ny ul 6 juni. Er da akkurat 9 uker på vei. Tenk om de ikke finner hjertet da heller:( var i uke 6+2 da fant de ikke noe. Har hørt at mangen får se hjertet slå i uke 6. Alle symptomene mine er vekke og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal på ny ul 6 juni. Er da akkurat 9 uker på vei. Tenk om de ikke finner hjertet da heller:( var i uke 6+2 da fant de ikke noe. Har hørt at mangen får se hjertet slå i uke 6. Alle symptomene mine er vekke og~~11.01.2013~~ skrev:
Da kan det hende du er kortere på vei enn du tror:)Side skrev:
Jeg har vært 2 ganger for har hatt en ex så har vært inne for å se at det er i livmoren denne gangen. Derfor jeg har vært så tidlig. For de mistenkte at jeg hadde fått det igjen. Pga masse smerter på samme plassen. Jeg kan sikkert prøve å komme inn i morgen i stedet. Håper jeg får se hjerte da. I morgen er jeg 8 uker~~11.01.2013~~ skrev:
Er ikke lurt å ta ul før uke 7 for å se om hjertet slår, er flere som har opplevd at det ikke slår i uke 6 men at det går bra likevel...men det er selvfølgelig kjipt å oppleve dette og skjønner du er bekymra. Lenge å vente for deg da, du vil ikke ta sånn hcg-prøve hos legen da? Da får du vite iløpet av 3-4 dager om det øker eller ikke...øker det nok så er alt mest sannsynlig bra.Samuels hjertemamma skrev: