Kjempe koselig!!!!!1

turbojenta

Glad i forumet
ja det var ironi!!

kontoen min på facebook er deaktivert, og ja jeg vet hvem som har gjort det!!

ho jeg var så snill å lot bo her har antgeligvis klart å finne ut passordet mitt som egentlig ikke var så vanskelig om man kjenner meg.. er så utrolig flott!! og får ikke åpnet ny konto på den mailadressen igjen!!

kommer aldri i verden til å klare å hjelpe venner om dette er takka man får!! i tillegg har ho ene husnøkkelen og nekter å gi den tilbake, eller rettere sagt svarer ikke når jeg sier jeg skal ha den tilbake!!!

hva kan jeg gjøre? jo, ingen ting!!

facebooken har jeg skrevet mail til dem. så får den vell tilbake om 1mnds tid så trege som de er..

blir så forbanna at jeg har mest lyst til å kjøre dit ho bor nå med all søppla ho la igjen i kjelleren her å sette utenfor døra hennes! og det er for mye til søppeldunken!!

jo kan vell like godt advare dere mot hønemor92 her også!!! FAEN SÅ SINT!!! OG JEG SER SVART!

Du kan jo anmelde henne for å ikke levere tilbake husnøkkelen din. Det koster forøvrig ikke mer enn noen hundrelapper å få byttet lås. [;)] Noe jeg hadde gjort ASAP! 

ORIGINAL: Sicily

Du kan jo anmelde henne for å ikke levere tilbake husnøkkelen din. Det koster forøvrig ikke mer enn noen hundrelapper å få byttet lås. [;)] Noe jeg hadde gjort ASAP! 

trodde det kostet noen tusen jeg så har holdt meg hjemme jeg...

Hørtes kjipt ut... Jeg hadde gitt henne klar melding om at det vil bli konsekvenser hvis hun ikke leverer tilbake nøkkelen...

Takken for å hjelpe, gitt [&:]

ORIGINAL: turbojenta

Neida. Vi byttet ikke helt nå når vi kjøpte leilighet, vi fikk bare byttet "innmaten" og nye nøkler.

Har spurt nå, og det kostet 5-600 kr inkl fem nye nøkler. [:)]

ORIGINAL: turbojenta

Neida. Vi byttet ikke helt nå når vi kjøpte leilighet, vi fikk bare byttet "innmaten" og nye nøkler.

Har spurt nå, og det kostet 5-600 kr inkl fem nye nøkler. [:)]

takk for infoen.. da blir det ny lås i morgen..

kjør dritten å sleng det på trappa hennes, og bytt lås den dag i morgen..
hadde ikke kosta meg 5 flate øre å være drittsekk tilbake, og siden vi vet at du hjalp henne i en vannskelig situasjon og det er takka så får ho tåle å ta imot dritten selv[:@]

er ikke mye til venninne hun der nei..[:'(]

Nei, fy så dårlig gjort da!
Bare å kjøre søppla hennes til ho det vel, er jo hennes!

I vide all verden! Jeg blir paff når jeg hører om sånne folk!
Hva skal man med fiender når man har sånne venner?
Godt å høre det ikke var verre pris på skifting av lås!

ORIGINAL: Virra78

ORIGINAL: RBW

Hørtes kjipt ut... Jeg hadde gitt henne klar melding om at det vil bli konsekvenser hvis hun ikke leverer tilbake nøkkelen...

Takken for å hjelpe, gitt [&:]

hønemor92

signerer her!! fy faen så utakknemmelig hønemor92 er da!!!![:@]

ORIGINAL: Virra78

sign

Back
Topp