Kjempe klage

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
På den nye regjeringen. Pga deres meninger om privatisering osv så finnes ikke den stillingen jeg har etter 1 januar. Så alle her skjønner vel at jeg ikke stemte på dem. Får bare håpe det ikke går så fort med jobben til mannen min. Men heldigvis skjer det ikke noe med hans jobb før om ca to år. Men noe forbanna dritt at jobben min ikke kommer til å eksistere. Vi er to her i området som har den stillingen og har akkurat fått barn. De har prøvd det før og folk begynte å klage. Jeg jobber foresten i posten.

Sent from my iPhone using BV Forum

Og det er ikke vi som stapper reklamen i postkassene deres. Posten har mistet nesten all reklame distribusjonen. Men vi får klagene og skylden. Derfor blir det lagt ned flere dager.

Trist å miste jobben, men dersom du skal skylde på noen så må det være den gamle regjeringen. Den nye regjeringen har knapt entret kontoret.

Det var en ifra den nye regjeringen som kom med den påstanden. Men det visste vi på forhånd at kom til å skje. Trudde bare ikke at det kom til å skje så fort. Og det kom ut noen dager etter regjerings skifte.

Back
Topp