Går du på progesteron? Jeg får småblødninger av det. Sist graviditet begynte jeg å blø 5+3 og blødde mer eller mindre fram til uke 11.
Spørs hvordan medisiner og sånn du går på, på min så ber de en øke progesteron og østrogen med 1 og det fortsetter man med til uke 12 når medisiner skal trappes ned.
Det er HELT normalt å bli redd og få panikk når man har vært gjennom den lange reisen som vi har. Jeg har dessverre ingen råd mot det, er like redd selv nå og det var jeg sist også, så jeg vet hvordan du har det. Men en ting vet jeg - hold det langt bort fra Google!! Om det hjelper, be om ny ul og se om de kan se hvor blødninger kommer fra. Hos meg fant de ikke grunnen. I Ivf svangerskap blør 60%, så igjen veldig vanlig. Har man først sett hjertet slå så er det superliten sjanse for at det skal gå galt, under 3-5% har jeg lest.
Symptomer kommer og går dessverre. Kunne jeg ha bestemt ville jeg heller ha ligget å spydd første trimester, for da vet man at man er gravid. Nå er jeg så tidlig( 5+2) at det er bare graviditetstedten jeg tok som viser at jeg er gravid. Lite symptomer ellers. Men jeg vet de kommer og da kommer de til å komme og gå dessverre.
Jeg vil ikke si at det beste du gjør er å slappe av og ikke stresse -hater når folk sier det til meg for man kan ikke for det! Men jeg hadde typ panikkangst hver dag i første trimester og jeg sitter nå her med en 10 måneder gammel baby allikevel
Vet ikke om det her hjelper, men jeg vil gjerne sende over en klem og si du er ikke alene.