Kjemisk?

Førstegangsprøver96

Glad i forumet
Marsfiolene 2026 ♡
Jeg testet positivt 5 dager etter innsett og var så glad. Har følt for å teste hver dag etter det for å følge med. Følte veldig at det var noe som festet seg rundt den tiden med murringer og strekk. De to siste dagene har den følelsen forsvunnet. Er idag 8 dager siden innsett. Testene blir ikke sterkere og jeg er redd dette ender i kjemisk. Jeg er så lei meg og klarer ikke slappe av. Noen som har hatt kjemisk og det så likt ut?

Vedlegg

• IMG_5084.jpeg
    IMG_5084.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 114
  • IMG_5070.jpeg
    IMG_5070.jpeg
    441,8 KB · Visninger: 112
Jeg testet positivt 5 dager etter innsett og var så glad. Har følt for å teste hver dag etter det for å følge med. Følte veldig at det var noe som festet seg rundt den tiden med murringer og strekk. De to siste dagene har den følelsen forsvunnet. Er idag 8 dager siden innsett. Testene blir ikke sterkere og jeg er redd dette ender i kjemisk. Jeg er så lei meg og klarer ikke slappe av. Noen som har hatt kjemisk og det så likt ut?
Det ser dessverre ut som de gangene jeg har hatt kjemisk. Ville gått og målt hcg i blodet for å se ståa.

Klinikken tar ikke blodprøve. Det er kun hjemmetest på testdag.. Det er på fredag 4/7
Jeg skjønner. Veldig kjedelig å fortsette på medisiner om det er en kjemisk, det kan jo utsette blødning en stund, men testene er nok negative innen 4/7, men lenge å vente på å få det avklart. HCG blodprøve vil jo gi ytterligere svar

Jeg har også hatt kjemisk, og det så også veldig likt ut. Kropper er likevel forskjellige, så jeg ville også tatt en blodprøve. Eneste mulighet for å være helt sikker :Heartred

Back
Topp