Hei! Hadde eggløsning 3/4mars, svak pos test 12 mars, og denne har bare blitt yderst litt sterkere. 13-15 mars hadde jeg brun/lys rosa blod når jeg tørket meg. Men bare bittelitt, og i dag 16.Mars har dette stoppet helt opp. Skal sies at Flo appen mente jeg skulle ha mens 13.mars da forrige syklus var ekstremt kort. Testene er fremdeles som "normalt", veldig svake, men er to streker der. Har også vært hos lege for hcg test og for dokumentasjon da jeg har skjønt at dette ikke blir noen novemberbaby.
Meeeen til spørsmålet;
Dere som har hatt liten blødning som har stoppet opp rundt IKM, samt lav stigning på tester. Hvor lang tid måtte dere vente på mens? For hver dag som går der testene verken blir sterkere eller svakere blir jeg mer irritert, hehe! Dersom dette ikke er noe terminspire vil jeg bare få det overstått slik at vi kan fortsette prøvingen
Meeeen til spørsmålet;
Dere som har hatt liten blødning som har stoppet opp rundt IKM, samt lav stigning på tester. Hvor lang tid måtte dere vente på mens? For hver dag som går der testene verken blir sterkere eller svakere blir jeg mer irritert, hehe! Dersom dette ikke er noe terminspire vil jeg bare få det overstått slik at vi kan fortsette prøvingen