Kjemisk

Sjof

Glad i forumet
Assistert-jentene
Juliknøttene 2022
Hvordan var testene fra du fikk positiv til det evt resulterte i kjemisk? Ble de svakere fort?
 
1. Kjemiske: Positiv test 13 dpo, stigning 14 dpo. Lik test 15 dpo. Deretter svakere tester.
2. Kjemiske: Positiv test 11 dpo, svak stigning frem til 14 dpo, deretter svakere tester.
3. Kjemiske. Svak positiv 15 dpo, sank med en gang.
 
1. Kjemiske: Positiv test 13 dpo, stigning 14 dpo. Lik test 15 dpo. Deretter svakere tester.
2. Kjemiske: Positiv test 11 dpo, svak stigning frem til 14 dpo, deretter svakere tester.
3. Kjemiske. Svak positiv 15 dpo, sank med en gang.

❤️

kan jeg spørre hva som er grunnen til at dere må ha IVF? Mannlig faktor, o.l?
 
Det tok 2-3 dager alle tre gangene det året jeg hadde det.
De holdt seg første dagene også sank de sakte, men sikkert.
 
Det tok 2-3 dager alle tre gangene det året jeg hadde det.
De holdt seg første dagene også sank de sakte, men sikkert.

Så leit. Det må være vondt!

Her har det steget jevnt hver dag siden 8dpo nå, så håper det går veien
 
Det tok 2-3 dager alle tre gangene det året jeg hadde det.
De holdt seg første dagene også sank de sakte, men sikkert.


Hei,

Så godt å høre at dere fikk barn til tross for en lang vei! Kan jeg spørre om du hadde positive hcg de gangene du hadde SA? Hva sa legene? Vi har hatt fire IVF-forsøk, fem innsett (to ferske, tre frys) med totalt syv embryoer (satt inn to på to av fryseforsøkene). Har vært gravid to ganger, med fin første og andre hcg, men mistet i uke 5 og 6. Jeg begynner å tenke på om jeg må utredes for habituell abort, men jeg vet at de ofte ikke gjør det før man har hatt tre spontanaborter. Jeg vet jo at det mest sannsynlig er embryokvalitet, men jeg klarer ikke å la være på å tenke at det er noe kanskje som kunne vært optimalisert før neste innsett (skal ha fryseforsøk i mars).

Vh

Frustert og sliten IVF-er.
 
Hei,

Så godt å høre at dere fikk barn til tross for en lang vei! Kan jeg spørre om du hadde positive hcg de gangene du hadde SA? Hva sa legene? Vi har hatt fire IVF-forsøk, fem innsett (to ferske, tre frys) med totalt syv embryoer (satt inn to på to av fryseforsøkene). Har vært gravid to ganger, med fin første og andre hcg, men mistet i uke 5 og 6. Jeg begynner å tenke på om jeg må utredes for habituell abort, men jeg vet at de ofte ikke gjør det før man har hatt tre spontanaborter. Jeg vet jo at det mest sannsynlig er embryokvalitet, men jeg klarer ikke å la være på å tenke at det er noe kanskje som kunne vært optimalisert før neste innsett (skal ha fryseforsøk i mars).

Vh

Frustert og sliten IVF-er.
Jeg ville bedt om flere støttemedisiner ved neste forsøk.
Masse lykke til :Heartred
 
Hei,

Så godt å høre at dere fikk barn til tross for en lang vei! Kan jeg spørre om du hadde positive hcg de gangene du hadde SA? Hva sa legene? Vi har hatt fire IVF-forsøk, fem innsett (to ferske, tre frys) med totalt syv embryoer (satt inn to på to av fryseforsøkene). Har vært gravid to ganger, med fin første og andre hcg, men mistet i uke 5 og 6. Jeg begynner å tenke på om jeg må utredes for habituell abort, men jeg vet at de ofte ikke gjør det før man har hatt tre spontanaborter. Jeg vet jo at det mest sannsynlig er embryokvalitet, men jeg klarer ikke å la være på å tenke at det er noe kanskje som kunne vært optimalisert før neste innsett (skal ha fryseforsøk i mars).

Vh

Frustert og sliten IVF-er.
Riksen ringte og gratulerte med graviditet tre ganger på fire innsett.
Men bare siste som gikk til mål. Og hadde også positive tester en god stund etter en eggløsningssprøyte og prøving hjemme.
Så det er de tre SA jeg har kontroll på at jeg har hatt.
 
Riksen ringte og gratulerte med graviditet tre ganger på fire innsett.
Men bare siste som gikk til mål. Og hadde også positive tester en god stund etter en eggløsningssprøyte og prøving hjemme.
Så det er de tre SA jeg har kontroll på at jeg har hatt.

Takk for svar! Du fikk aldri ekstra støttemedisin?
 
Back
Topp