Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan vet du at det er kjemisk og ikke bare forsinket tr?Okei, jeg har en del smerter, som om et stramt belte over magen å en brennende følelse som kommer å går. Er usikker på om jeg skal kontakte legen eller vente en uke til.
Fikk positiv test å så svakere test så negativ test. Over en uke siden testen var negativ nå.Hvordan vet du at det er kjemisk og ikke bare forsinket tr?
Da burde jo tr være her strax. Mine ble negativ en uke etter kjemiskFikk positiv test å så svakere test så negativ test. Over en uke siden testen var negativ nå.
Hvis du mister før uke 5 regnes det som en kjemisk graviditet. Da kan aldri embryoet sees på UL og eneste måten du har visst at du var gravid var via blodprøve eller hcg testHva betyr en kjemisk graviditet?
Takk for god forklaringHvis du mister før uke 5 regnes det som en kjemisk graviditet. Da kan aldri embryoet sees på UL og eneste måten du har visst at du var gravid var via blodprøve eller hcg test