Kjemisk graviditet?

• Trådstarter Trådstarter Nagini
  • Opprettet Opprettet
N

Nagini

Guest
Noen som har erfaring med teststreker som ikke blir sterkere? Tok første test 6dpo fordi jeg ikke klarte å vente, og fikk da en svak strek. Tok et par til samme dag for sikkerhetsskyld og de viste samme resultat.
Har siden tatt test hver dag (er nå 9dpo) men streken har ikke blitt sterkere. Den er lik uansett når på dagen den blir tatt. Legger ved bilde fra 6-8dpo. Har ikke tatt bilde av den i dag, men den er helt lik som de andre.

Regner med at det er kjemisk, men det er jo fortsatt tidlig å teste, så jeg håper at det er en liten sjans for at streken kan bli sterkere nærmere IKM..? Lei av prøving, SA, MA nå

6tVi78.jpg

Dcl7HY.png

Aldri hatt kjemisk, men det er jo fortsatt veldig tidlig. Jeg fikk liknende strek på 9dpo, så det er fortsatt håp :Heartred

Det ser jo ut som den blir litt sterkere? Mine tester på 10dpo og 13dpo var ganske like, hadde trodd det skulle være mye sterkere 13dpo, så er nok enda tidlig å fastslå noe:)

Mine tester 13 og 14 dpo var sånn. Tidlig deteksjon slo ikke ut før 14 dpo, så jeg ville ikke tatt sorgen på forskudd :) Det er fremdeles tidlig.
Er det tidlig tester du bruker? Da jeg hadde en kjemisk i desember fikk jeg aldri strek på vanlige tester.

Mine tester 13 og 14 dpo var sånn. Tidlig deteksjon slo ikke ut før 14 dpo, så jeg ville ikke tatt sorgen på forskudd :) Det er fremdeles tidlig.
Er det tidlig tester du bruker? Da jeg hadde en kjemisk i desember fikk jeg aldri strek på vanlige tester.

Bruker tidlig tester ja. Får vente noen dager til før jeg konkluderer med noe ;)

Ja, gi det noen dager. Jeg krysser fingrene for at alt står bra til, og at du får sterke, fine streker om noen få dager :Heartred

Back
Topp