Kjemisk graviditet?

RainbowHope

Betatt av forumet
Er det noen som har erfaring med det?

Jeg holder på å bli sprø. Det er 2 dager siden jeg skulle fått mensen, men ingen tegn til den.

Ca 8-9 dpo fikk jeg ømme og spente bryster som har vokst litt, blitt litt rundere i formen og brystvortene er litt mørkere enn vanlig. Har også hatt en god del stikninger i livmor og små murringer. I tillegg til hodepine og litt trøttere enn ellers. Jeg har vært gravid flere ganger før og jeg har den siste uka følt meg gravid.
Men jeg får ikke positiv test. Testet i dag tidlig på konsentrert morgenurin. Den var blenda hvit.

Jeg vet ikke om det kan være noe feil med testen?
Jeg bruker babyplan strimmel. Har hatt de i romtemperatur i 6-7 mnd og utløpsdatoen er november 2020, så jeg kan ikke tro at det skal være noe galt med de? Har tatt flere like tester. Noen som har erfaring med at denne typen har vært upålitelig/falsk negativ?

Er dette en kjemisk graviditet? Noen som vet at de har hatt det? Når kan jeg forvente blødning evt?

Jeg har fortsatt symptomer på graviditet og føler meg fortsatt gravid. Livmortappen er høyt oppe, varierer mellom å være myk, hard og «flat». Den kjennes lukket ut. Det er en liten «grop» der, men sånn har det vært før når jeg har vært gravid også.

Jeg holder på å bli sprø. Det er kort vei mellom optimisme og skuffelse, litt av en Berg- og dalbane :/
 
Er du sikker på at du har hatt eggløsning? Kan jo være den har vært forsinket og at du er evt kortere på vei enn du tror?
 
Jeg er 3 dager over ikm og blendahvit test. Vet nøyaktig når jeg hadde el, men ingen tegn til tanta enda hvertfall.. blir gaaaal
 
Jeg er 3 dager over ikm og blendahvit test. Vet nøyaktig når jeg hadde el, men ingen tegn til tanta enda hvertfall.. blir gaaaal

Så rart. Jeg har aldri hørt om det før. Da er vi i samme båt. Ja, jeg blir gal selv :O skikkelig humørsyk da jeg går fra å håpe til å bli skuffet hele tiden.
Får håpe vi begge snart får positiv test :)
 
Har hatt kjemisk og fikk tydelig positiv test..
 
Hadde ikke testet, men hadde det jeg tror er el smerter når jeg vanligvis ville hatt el , men kan kan ikke vite helt sikkert. =)
Ok. Fikk positiv eltest og vet at el var, ikke normalt at lutealfasen plutselig blir lengre. Det er eggløsning som forsinker mens, og dermed forskyver. Det skjer ikke når man har hatt eggløsning:)
 
Back
Topp