Kjemisk graviditet

trebarnmamma

Forelsket i forumet
Hei.
Fikk flere positive tester denne mnd, men så negative. Nå er jeg rimelig tante rød kommer pga smerter.
Noen som har opplevd kjemisk graviditet? Hvordan følte dere det når dere fikk positiv så negativ?
Har aldri opplevd det før så føler jeg ble litt lei meg egentlig.
[emoji22]
 
Jeg har opplevd det en gang. Og å gå fra gledesrus og helt ned i kjelleren en dag etterpå var ikke noe gøy. Var kjempelei meg.. Du har lov til å bli lei deg.. man trur jo at man er gravid og at det er en baby på vei så sjøl om det "bare" er en kjemisk så blir man jo selvfølgelig lei seg. Men det som var positivt da var at mnd etter den kjemiske så blei jeg gravid med minstemann[emoji4] Det sies at man blir fortere gravid etter at man har mistet/ kjemisk og det stemte på meg så tommel opp for neste pp[emoji4]
 
Jeg har opplevd det en gang. Og å gå fra gledesrus og helt ned i kjelleren en dag etterpå var ikke noe gøy. Var kjempelei meg.. Du har lov til å bli lei deg.. man trur jo at man er gravid og at det er en baby på vei så sjøl om det "bare" er en kjemisk så blir man jo selvfølgelig lei seg. Men det som var positivt da var at mnd etter den kjemiske så blei jeg gravid med minstemann[emoji4] Det sies at man blir fortere gravid etter at man har mistet/ kjemisk og det stemte på meg så tommel opp for neste pp[emoji4]
Er ikke noe gøy. Har egentlig aldri hørt om kjemisk graviditet før nå. Skal ta en ny test i morgentidlig, skal egentlig ha mensen i dag. Men enda ikke fått den. Tok en test i kveld men den var så negativ som man kan få den. Selv om det er en liten strek så trur jeg det er skyggestrek. Hadde jeg vært gravid så hadde den streken blitt mye sterkere regner jeg med inntil nå.

Hadde så veldig lyst på desemberbarn, men men. Er bare andre mnd jeg prøver, men man blir jo så fryktelig glad når man får en positiv test i hånden. Også bare forsvinner den streken mer og mer. :confused005 Har foresten veldig lett for å bli gravid, har blitt gravid flere ganger med prevensjon til og med.. Såeh, tar sikkert ikke så lang tid denne gangen heller. Bare så trist.... Vet jeg egentlig ikke skal klage..:sad010
 
Uffda, klem til deg. Jeg hadde også blitt kjempelei meg. Jeg tester ikke før IKM, nettopp for å unngå å få en kjemisk, for jeg hadde blitt så lei meg om jeg fikk en negativ etter å ha testet positivt.
 
Uffda, klem til deg. Jeg hadde også blitt kjempelei meg. Jeg tester ikke før IKM, nettopp for å unngå å få en kjemisk, for jeg hadde blitt så lei meg om jeg fikk en negativ etter å ha testet positivt.
Takk [emoji173] Ja jeg ble lei meg. Men har enda ikke fått tr, og ikke noe smerter i natt eller i dag. Så utrolig merkelig. Ikke pos test heller.
 
Jeg har opplevd det flere ganger. Det er skikkelig kjipt. Hvor stor nedtur avhenger av hvor lenge jeg har testet positivt før det blir negativt igjen, aberet med å teste tidlig.
Kjemisk er spontanabort før 5+0....
 
Jeg har opplevd det flere ganger. Det er skikkelig kjipt. Hvor stor nedtur avhenger av hvor lenge jeg har testet positivt før det blir negativt igjen, aberet med å teste tidlig.
Kjemisk er spontanabort før 5+0....
Huff.. håper ikke jeg opplever det flere ganger. Dette var tungt.. [emoji22] Men får prøve igjen neste mnd [emoji4]
 
Har fortsatt ikke fått tr eller noen positiv test... Skjønner ikke dette.

Kan det hende at du har en ekstra lang syklus denne gangen? Mine varierer en del. Har hatt 22-23 dager syklus desember, februar, mars og april, mens den i januar var 27. Så ikke godt å vite noen ganger, hvis du har vært litt stressa eller noe så kan det hende at mensen endrer seg også. Jeg ville gått ut fra at det bare er en ekstra lang syklus denne gangen, siden testen er negativ. Vet du når du hadde EL? Dette er noe av grunnen til at jeg skal begynne å tempe, slik at jeg vet bedre hvor lang syklusen blir hver pp, siden jeg svinger noe....
 
Ja. Jeg hadde en del stress. Kjenner eggløsningen min veldig godt så dette kan nok stemme. Fikk tr nå nettopp. 3 dager over tiden, men eggløsningen var noen dager sen også. Så jeg vet iallefall at jeg kan stole på kroppen min ang eggløsning. [emoji4] Var nok en kjemisk graviditet da jeg hadde pos tester. Får prøve igjen neste mnd [emoji4]
 
Back
Topp