Kjellerstue/ TV stue/ ??

• Trådstarter Trådstarter My heart
  • Opprettet Opprettet
M

My heart

Guest
Har dere TV stue som barna kan være på når de har besøk av venner o.l ?
Vi holder på å bygge på huset nå, nettopp for å få gi barna litt mere space.
Nå har de bare rommene sine, og det funker greit, men skal bli hodt med litt mere plass. Både for de og oss

Huset som vi har kjøpt er det en liten ekstra stue i 1 etasje. Alltid drømt om å ha en ekstra stue, med tanke på når barna blir eldre og har med seg venner hjem. Så kan vi voksne ha litt fred også. Eller feks når jeg skal ha venninner på besøk, så må jeg ikke kaste mannen utav huset

Vi har kjellerstue ja. Brukes ikke av barna siden de er så små enda, men mannen ser fotball der :p også får barna bruke den når de blir større.

Har ekstra tv-stue ja. Med spillkonsoller og felles leker (lego). Har også gjesterom, men bruker og TV-stua til overnatting ved behov :)

Har loftstue som ungene får bruke når de blir eldre. De er så små ennå;-)

Vi har ikke ekstra tv-stue, men har veldig lyst på. Vi bor i et greit hus nå, men holder øynene åpne i fht boligmarkedet :)

Har hus på 3 etasjer, og har leilighet i kjelleren. Akkurat nå leies den ut, men planen er at når barna blir større kan de ha det for å ha litt privatliv når de får besøk og lignende :)

Nei, desverre.
Hadde spillrom men det ble til vårt soverom så pokerbordet måtte ut (spillene er der fremdeles :P)
Eldste har tv med Playstation på rommet så han kan spille uten at lillebror ødelegger

Nå er hun litt for liten til det enda, men har både kjellerstue og en loftstue. Loftstuen har vi tenkt at blir lekerom/tv-stue med tid og stunder, hvis vi bor her fremdeles :)

Kjellerstue. Eller, vi hadde en diger yttergang der vi gjorde om halvparten til «kjellerstue» med åpen løsning om man kan si det sånn. Har en halv vegg, ingen dør, siden rommet ikke har vindu.

Ingen av delene , savner det men vi har et rom til overs og det brukes til spillrom

Stort hus med både loftstue og kjellerstue. Per nå har mannen mancave i kjellerstua, men jeg ser for meg at det skal få bli barnas område når de blir større. Der har vi dør og kan lukke helt mtp bråk, mens det er åpent til loftstua.

Back
Topp