kjeller

det er faktisk dyrare med loft enn kjeller. Har nettopp bygd hus med kjeller..

LIker ikkje loft eg, skråtak e UFF altso...

vi har byggd med kjeller[:)]

vi skal bygge hus. uten kjeller. det er rett og slett fordi vi huset vi har funnet ikke har det,men koft. kunne jo ha bygget med kjeller og loft,men da blir det veldig stort, dyrt og ikke minst får masse plass til å spare på all mulig dritt hehe....
og vi har flat tomt,så da hadde huset blitt veldig høyt og hadde ikke fått stort med lys i kjelleren. men hadde vi hatt skråtomt hadde vi nok bygget 3 etg.

ORIGINAL: moskata

vi har byggd med kjeller[:)]

Vi skal ha kjeller og loftsstue. Håper vi kan få leid ut deler av kjelleren,og etterhvert så satser vi å kunne bruke hele selv. Når ungane bllir eldre f.eks
Vi må betale 200.000 ekstra for en grov kjeller,så kommer jo alt av elektrisk,rør og plater på veggene +++ utenom.

Veldig mange av sånne ferdig hus i dag har ikke kjeller... Dumt synes jeg da, for JEG liker kjeller bedre enn loft/2.etg...  Så hvis vi skal bygge håper jeg vi får skrå tomt, i alle fall har vi bestemt oss for at vi SKAL ha kjeller[:)]

ORIGINAL: ~Pinky~

noen som vet hvorfor d er nesten ingen som lager kjeller på husene sine lenger???

mange som ikke vil ha det for det blir fort fuktig, innestengt....
vi har ikke kjeller, men kan ikke for vi bor for nærme sjøen..hadde ikke gått..[&o]

Vi skal ha kjeller og loft etasje på huset vi skal bygge. Skal ha utleie leilighet i kjelleren.

Skulle jeg bygget hus nå hadde jeg valgt bort kjeller. For min del, fordi jeg ikke kan fordra kjellere.. Forbinder det med mørkt, fuktig, edderkopper har litt sånn klaus forhold til det[:D]
Når det er sagt, så ligger vel huset vårt på skrå tomt.. [;)]

Vi har kjeller! Leier ut 2 hybler og får inn 6000 kr i mnd! [:)] + at vi har vaskerom og to store boder nede.

Back
Topp