Kjeler

Elsure

Glad i forumet
Håper noen kan hjelpe med noen tips.

Vi gifter oss snart, å vil da ønske oss noen skikkelige kjeler.
Solide.

Har du noen tips til gode kjeler dere er fornøyde med?
Gjerne link...

Takker for svar [:)]

... Og gjerne noen gode kniver til frukt og grønt om du har noen tips der å [:)]

Ingen som har gode erfaringer med noen kjeler?

Kasseroller? Høyang Polaris...

ORIGINAL: Gunni

Ja kaseroller [:)]

Har sett litt på de, men er de best i stål elelr med teflonbelegg?

Vi har en med teflonbelegg og er forsåvidt fornøyde, men inbiller meg at stål er mer holdbart?

Skal ikke de Jamie Oliver- kjelene være så bra da? Tror de har serien på glassmagasinet [:)]

ORIGINAL: Elsure

ORIGINAL: Gunni

Ja kaseroller [:)]

Har sett litt på de, men er de best i stål elelr med teflonbelegg?

Vi har en med teflonbelegg og er forsåvidt fornøyde, men inbiller meg at stål er mer holdbart?

Jeg kan ikke ha teflon, da jeg ødelegger de etter noen uker. Har stålvisper som riper opp belegget.

Etter å ha prøvd ut litt forskjellige merker,bruker jeg bare Tefal sine kjeler og panner. Det er Tefal som har JamieOliver-seriene også. Jeg er kjempefornøyd værtfall [:)] De har kjeler både med og uten slippbelegg. De fleste av pannene til Jamie Oliver tåler også stålredskaper. Noen av kjelene også såvidt jeg husker.

ORIGINAL: Markmusa

Skal ikke de Jamie Oliver- kjelene være så bra da? Tror de har serien på glassmagasinet [:)]

jeg var ikke fornøyd med de..... har hatt kasseroller og stekepanne og de ble ødelagt mye fortere enn billig greier fra ikea.

Hmm...

Tror jeg må sjekke ut Tefal og Høyang Polaris litt mer.
Også lurer jeg på om vi skal gå for stålkjeler som tåler litt mer, enn disse med belegg...

Takker og bukker for svar [8D]

Back
Topp