Kjeledress og bilstol og sovepose

bebe

Forumet er livet
Åå... er jo ikke plass til en dritt i den bilstolen altså ! [:@]
Henriette har fått en kjempefin kjeledress i boblestoff til jul -
men den er så tykk at jeg ikke får plass til den i bilstolen, den er også for tykk til at hun kan ligge med den i soveposen i vognen også ! ..

Er så vanskelig å finne ytterklær som passer til de på denne årstiden synes jeg... grrr..

Vi har en Brio stol... men den er ikke noe mindre enn andre stoler tror jeg. Men tulla vår er jo så lang og dressen så tykk, så det funker ikke... får ikke selene festet rundt henne med tykk dress på... Nå bruker hun Reima sine  fleecedresser , og er god og varm med de da... så får vel heller kjøpe en ny en når hun har vokst ut av den .. [;)]

Er et herk med dress og bilsete, ja!
Men Hannah trives heldigvis i den, ellers ville det vært litt av et prosjekt å kjøre bil, sånne divanykker som hun har! [:D] 

ORIGINAL: bebe

Vi har en Brio stol... men den er ikke noe mindre enn andre stoler tror jeg. Men tulla vår er jo så lang og dressen så tykk, så det funker ikke... får ikke selene festet rundt henne med tykk dress på... Nå bruker hun Reima sine  fleecedresser , og er god og varm med de da... så får vel heller kjøpe en ny en når hun har vokst ut av den .. [;)]

Er ikke selene regulerbare da?

Det er de her så vi strammer å løsner ettersom hva klær hun har på[;)]

har en dress som er kjøpt på hogm ser ut som en bamse drakt er ikke så god plass i sete når hun har den på..vi har maxi cosi sete...

Back
Topp