Kjeldress til 7 åring

SkogHuldra

Forelsket i forumet
Jeg har en 7 åring som er lang! Hun må ha 152.. trenger kjeldress... finner kun opp til 130 på nett. Noen tips? Linker? Det jeg finner er bukse og jakke... men skulle så absolutt hatt dress :-o

Husker ikke hvor høy hun er jeg :-o men dressen hun har nå er i 140 og er for liten.. går an, men bare såvidt.. det er reima. Skal søke skuter dress!! Nei farge bryr hun seg ikke om. Men fordel at hun vises såklart

De har på sparkjøp... ikke de peneste kanskje, men de funker!

Eg har kjøpt hos stormberg til 10-åringen min som og MÅ ha heil dress. Kjøpte str 12 år (152, han er vel ca 145 cm høg), dei er rikelige i størrelsen. Den her går opp til 158, som eg vil tru passar fram til ein kan gå over på voksenstørrelser.

Denne dressen er ikkje veldig tjukk, men om ein har eit ekstra lag under (eller held seg i bevegelse) skal det vere varmt nok. Veldig lett dress som er god å bevege seg i. Guttungen klarte forresten å ramle i ein bekk utan å bli våt, så vanntettheten er bra...

http://www.stormberg.com/no/ute-vattert-dress-hoved-1.html?nosto=nosto-page-product1#21047

Jeg har en 7 åring som er lang! Hun må ha 152.. trenger kjeldress... finner kun opp til 130 på nett. Noen tips? Linker? Det jeg finner er bukse og jakke... men skulle så absolutt hatt dress :-o

Har en 7åring på 146 og vi har kjøpt reima dress :) de er dyre men de holder seg godt og er gode i str :)

Har en 7åring på 146 og vi har kjøpt reima dress :) de er dyre men de holder seg godt og er gode i str :)

Hvor fant du den? Skulle helst hatt reima i str 152, men finner ikke... aldri hatt "merkeklær" på barna før egentlig, men ble veldig fornøyd med den reima dressen hun har vokst ut av! Den er varm samtidig som den er lett og ikke for tykk..
Blir nok forsøkt med stormberg sin om jeg ikke finner reima. Europris sin er så alt for tykk og tung :-(

Hvor fant du den? Skulle helst hatt reima i str 152, men finner ikke... aldri hatt "merkeklær" på barna før egentlig, men ble veldig fornøyd med den reima dressen hun har vokst ut av! Den er varm samtidig som den er lett og ikke for tykk..
Blir nok forsøkt med stormberg sin om jeg ikke finner reima. Europris sin er så alt for tykk og tung :-(

Ser det er linket under her til reimDress :) jeg har den til frøkna mi men i str 146 og i rosa :)

De var bare opp til 146 på rosa, men blå var opp til 164. Så hvis ikke jenta di er altfor kresen i fargen så får du en super dress på reimashop :)

Back
Topp