Kjekt med mødre.....

frøkenmor

Betatt av forumet
Mamma`n min er kjempe snill.... Hun kjøper babyklær (rosa så klart) og er innom at som har med unger og gjøre på internett, selvom hun har to barnebarn fra før... (Det er to gutter da, så sikker morsomt for henne og få ei jente også..) Samboeren min og jeg har fått to barnevogner av bekjente (som er grønne) men så glapp det ut av meg at jeg alltid har hatt lyst på svart vogn, så dager etterpå kom mamma på besøk med et kjempe smil og sa : "Jeg bestillte en svart vogn til deg jeg" *smelt* Jeg blir litt satt ut av sånt for jeg liker egentlig ikke og få noe, men skal iallefall se på vogna før jeg bestemmer meg for om jeg vil ha den.... Vi tok henne med når vi var på 3D på tors. og det tror jeg hun sette pris på, for det kom en tåre enn to... Syns jeg er heldig som har en sånn mamma!!!

Sniiiiiiiiill mamma du har=) [:)]

hm synes det var greit med en sann mor eg og i begynnelsen..... men nå respekterer hun ikke meg og mine meninger ang oppdragelsen og breler hun bort.... sårer litt når hun hyler og vrir seg fordi hun vill til mormoren sin og ikke omvent... føler meg slem, men gjør det som skal!!! irriterer så grusomt... håpe det ikke snur seg slikt for deg og.... lykke til[;)]

Det er faktisk ganske rart, fordi vi begy. og få god kontakt når jeg fikk meg samboer... Før det snakka vi nesten ikke med hverandre..merklig...
Men hun er god og ha nå...

Huff håper jeg slipper det småbarnsmamma,,
Søstra mi har to gutter og de nekter omtrent og bli med hjem etter de har vært hos "mormor"...
Håper jeg slipper og gå igjennom det.....

ja... håper eg og... det er tungt psykisk når hun holder på sann...... + det er i mitt tilfelle vanskeligere og oppdra slik eg vill!!

(vi leiger leilighet i kjelleren deres fordi vi bygger hus, tre mnd igjen nå... tror eg aldri kommer til og invitere hun på besøk nestn etter dette!!)

Huff, høres slitsom ut... Jeg bor heldigvis 3.kvarter unna, så håper at jeg slipper besøk hver dag... Men har du noen tips småbarnsmamma? Sånn i tilfelle jeg ser antyding at det går i feil rettning??

visst du sier at hun ikke skal få kjeks fordi vi skal spise middag straks.... jepp bynte med sanne små ting, nå lurer eg på om det kommer lyd av meg når eg åpner munnen!
greit innimellom når de skal passe av og til men blir det for ofte blir det feil liksom!!

Da må jeg være veldig obs.... Det er jo faktisk vi som skal oppdra barna våres.... Sånn som mamma har vært med det eldste tantebarne mitt blir ikke aktuelt... Hun har skjemt han bort med leker, klær og godis også sier hun etterpå at fy så bortskjemt den gutten er... kremt... Jeg må være VELDIG oppmerksom...

jepp.... oppe hos foreldra mine eier hun allt enkelt og greit... har null respekt for meg der oppe......

heldigvis er hun to uker i nordsjøen... takk gud!!

sliter med at vi ikke får i hun mat.. og hun blir foret med snacks hele dagen.... har gitt besked ørten ganger vetu men neida det hjelper ikke!!

selv om de skal vere go og snill med de små.... viser de jo ikke respekt for oss store i det hele tatt.... og i lengdn går det jo utover de små uansett!!! arg .... blir så sinna[:@][:@][:@]
missunner ingen foreldre slikt stress altså.

tenk visst du blir fort gravid igjen og er mye dårlig og hun er brelt bort.... det er ikke gøy hehe!

Håper dere blir fort ferdig med huset deres, så dere får litt "frihet" mellom dere.... Bygger dere langt unna foreldrene dine?

NEI.... håper broren min ikke får det samme når han skal få sine barn!!![:@][:@]

ORIGINAL: frøkenmor

Håper dere blir fort ferdig med huset deres, så dere får litt "frihet" mellom dere.... Bygger dere langt unna foreldrene dine?

30-35 min unna med bil... takker gud for den ideen!!!
 så er det feile veien mot byn og i tillegg hehe

Håper det blir litt bedre da..... Synd og høre at besteforldrene "ødelegger" ungene til barna sine.... Tror ikke de gjør det med vilje, men det er nok mange som tenker at de bare har de på "låne" så det gjør jo ingenting.... Synd.....

synes det er så merkelig for min far.. tenker i samme baner som meg...... og kjefter på min mor fordi hun holder på slik..... drar hun med på ekstra ferier og greier for eg blir så forbanna.....
at bare en person skal klare og vende ungen helt..... off jaja, livet e en dans!

Så snill mamma du har da.....heldig du!!

Klem, M

Back
Topp