Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant hjerte til baby idag Ifølge mens, og eltermin er jeg 8+1 idag, men tul satt meg frem en uke, så da er jeg 9+1 idag. Trodde ikke jeg skulle klare å finne hjertelyden så tidlig Herlig lyd
Kan jo hende det er fordi jeg har gått gravid så mangen ganger, at livmoren kommer forter opp fra bekken? Vet ikke jeg hehe... Har mas baby watcher Nei jeg er IKKE tynn Men er ikke så mye fett nederst ved magenSå gøy! Visste ikke at man kunne finne den så tidlig!
Hvilket merke doppler har du?
Er du veldig tynn? Kan se for meg at det er lettere om man er det, jeg er det nemelig ikke
Takk for svar! Har så lyst å kjøpe meg en, men er redd jeg blir besatt av å lytte også er jeg redd jeg plutselig ikkje klarer å finne hjertelyden og går helt i kjellerenKan jo hende det er fordi jeg har gått gravid så mangen ganger, at livmoren kommer forter opp fra bekken? Vet ikke jeg hehe... Har mas baby watcher Nei jeg er IKKE tynn Men er ikke så mye fett nederst ved magen
Jeg har mas baby watcher. Er fornøyd med denJeg har også lyst, er det noe merke du anbefaler?
Ja, forstår hva du mener. Men hvis en ikke finner hjerte, så har en jo mulighet til å komme til legen med engang. Enn å gå flere dager el. uker, og ikke vite noe. Når en kommer lengre ut i svangerskapet, er det jo andre ting å kjenne etter, som spark osv Jeg er glad, jeg har den nå. Men kommer ikke å bruke den noe særlig når jeg kjenner bevegelser, de er viktigst å kjenne på.Takk for svar! Har så lyst å kjøpe meg en, men er redd jeg blir besatt av å lytte også er jeg redd jeg plutselig ikkje klarer å finne hjertelyden og går helt i kjelleren