Kjekt med doppler:-D

Hepe

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Februarlykke 2022❄️
Fant hjerte til baby idag:Heartred Ifølge mens, og eltermin er jeg 8+1 idag, men tul satt meg frem en uke, så da er jeg 9+1 idag. Trodde ikke jeg skulle klare å finne hjertelyden så tidlig :woot: Herlig lyd:Heartred

Last edited:
Fant hjerte til baby idag:Heartred Ifølge mens, og eltermin er jeg 8+1 idag, men tul satt meg frem en uke, så da er jeg 9+1 idag. Trodde ikke jeg skulle klare å finne hjertelyden så tidlig :woot: Herlig lyd:Heartred

Åå, så kjekt!
Det frister med doppler altså, men mannen i huset er stor motstander, så jeg får bare overleve :facepalm:

*google doppler* wow! visste ikke at det fantes! Tror jeg skal styre unna, blir som disse testene, man kan bli besatt av mindre. Men jeg var pÅ TUL og hørte lyden selv, så vet hvordan det føles <3

Så gøy! Visste ikke at man kunne finne den så tidlig!:woot:
Hvilket merke doppler har du?
Er du veldig tynn? Kan se for meg at det er lettere om man er det, jeg er det nemelig ikke:playful:

Så gøy! Visste ikke at man kunne finne den så tidlig!:woot:
Hvilket merke doppler har du?
Er du veldig tynn? Kan se for meg at det er lettere om man er det, jeg er det nemelig ikke:playful:
Kan jo hende det er fordi jeg har gått gravid så mangen ganger, at livmoren kommer forter opp fra bekken? Vet ikke jeg hehe...:p Har mas baby watcher:) Nei jeg er IKKE tynn:joyful: Men er ikke så mye fett nederst ved magen;):p

Kan jo hende det er fordi jeg har gått gravid så mangen ganger, at livmoren kommer forter opp fra bekken? Vet ikke jeg hehe...:p Har mas baby watcher:) Nei jeg er IKKE tynn:joyful: Men er ikke så mye fett nederst ved magen;):p
Takk for svar! Har så lyst å kjøpe meg en, men er redd jeg blir besatt av å lytte:facepalm: også er jeg redd jeg plutselig ikkje klarer å finne hjertelyden og går helt i kjelleren:nailbiting:

Takk for svar! Har så lyst å kjøpe meg en, men er redd jeg blir besatt av å lytte:facepalm: også er jeg redd jeg plutselig ikkje klarer å finne hjertelyden og går helt i kjelleren:nailbiting:
Ja, forstår hva du mener. Men hvis en ikke finner hjerte, så har en jo mulighet til å komme til legen med engang. Enn å gå flere dager el. uker, og ikke vite noe. Når en kommer lengre ut i svangerskapet, er det jo andre ting å kjenne etter, som spark osv:) Jeg er glad, jeg har den nå. Men kommer ikke å bruke den noe særlig når jeg kjenner bevegelser, de er viktigst å kjenne på.

Det hadde jeg sist. Det var helt fantastisk. Må selvsagt ikke overdrives. Men de dagene man er usikker plutselig... Og det er jo verdens beste lyd ❤️ tror jeg må skaffe meg en jeg og snart da. :smiley-angelic006

Jeg skal ha en liggende fra forrige svangerskap. Brukte den veldig sjeldent. Kun for "kos".
Og jeg var 100% klar over at selv om jeg ikke fant hjertelyd, så kunne det fortsatt være der.
Så lenge man har selvinnsikt og vet at det kan skje, at man ikke finner hjertelyden, så betyr ikke det at svangerskapet er over :Heartblue

Sniker
Husk at hvis du bruker doppler tidlig kan det hende du ikke finner lyden, og senere er det slik at hvis du kjenner lite eller mindre liv bør du heller kontakte lege da det kan være mye galt selv om hjertet slår :)

Back
Topp