kjekt å vær gravid...

Sånn er det her og, men prøver å holde ut i sofaen noen timer ekstra i helgene :P

hehe ja sånn her å, vært trett siden kl 8 jeg ;)

Da får dere i allefall nok søvn i løpet av natta vil jeg tro :goodnight :goodnight

Tror jeg stortsett klarer å holde meg våken like lenge som før

Jeg har hatt lyst til å legge meg siden klokken var 21, men føler jeg må holde meg våken lenger :p men nå tror jeg jaggu meg det er natt altså :)

Jeg blir trøtt tidlig på kvelden, men klarer liksom ikke å få somla meg i seng :P Men så sovner jeg alltid på sofaen på ettermiddagen da, så får en ekstra høneblund i løpet av dagen :P

Her stuper jeg ofte i seng i 8-halv 9 tiden! Er så trøtt på kveldene, spesielt etter at jeg begynte å jobbe igjen, og ikke får den etterlengtede høneblunden på formiddagen;)

Sovner på benken hver dag innen klokken 22 :) får ikke den gode søvnen om natten, opp å tisse flere ganger og sover senest til 9. Husker før sov vi til 11-12 i helgene... Savner det ;)

Her la vi oss begge to kl 8 i går kveld, min kjære drar jo mye av lasset her hjemme for tiden og minstemann er opp rundt 6 hver morgen så han var rimelig utslitt, selv ble jeg liggende å lese til mye senere, men uansett deilig å bare ligge å slappe av :)

her er klokka senest 22.30 eller til nød 23 i helgene... sliter med å holde øya åpne på kveldene for tia .7 sambo synes det er kjempekjedelig, mn klarer ikke å styre trøttheta :s

hehe, i 7 tida begynner jeg å bli trett... og kl. 21-22.00 sover jeg! :p samboeren her er IKKE så fornøyd han heller..:D

Back
Topp