Kjekt å se at det fylles opp her :-)

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Tenkte vi skulle kjøre i gang en *termingruppekrig* i januar.. nå når det fylles opp her burde dere ha gode sjangser for å vinne og ende opp med premiene :-)

(Termingruppekrig er en konkurranse mellom termingruppene, hvis termingruppen er mest aktiv eller oppfyller kravet til aktivitet hver i dag i konkurranseperioden vinner dere flotte premier.)

Det hørtes gøy ut, men for oss som "bare" hører til på "FØR svangerskapet" får vi håpe på en senere anledning da. Aktiviteten er nå høy inne hos oss også, men noen termingruppe er vi jo pr definisjon absolutt ikke, vi bare håper å høre til en snart.

Det hørtes gøy ut, men for oss som "bare" hører til på "FØR svangerskapet" får vi håpe på en senere anledning da. Aktiviteten er nå høy inne hos oss også, men noen termingruppe er vi jo pr definisjon absolutt ikke, vi bare håper å høre til en snart.

dere som er på før svangerskapet vil forhåpentligvis få anledning til å bli med etterhvert ;-)

Ja, satser på å være klar for neste runde. For i kveld ser det ut til å bli klart at jeg ikke får være med her i aug 13 som jeg hadde håpet.

Men neste gang!

Sent from my LT26w using Tapatalk 2

Ja, satser på å være klar for neste runde. For i kveld ser det ut til å bli klart at jeg ikke får være med her i aug 13 som jeg hadde håpet.

Men neste gang!

Sent from my LT26w using Tapatalk 2

så leit :-(

Krysser fingrene for at du får komme inn i september 2013 da :-)

Back
Topp