Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer! Sukker får hun tids nok smaken på, så gir heller andre ting. Hermine er veldig glad i å gnage på riskaker og glutenfrie knekkebrødJeg vil på ingen måte gi Arian usunne kjeks med det første, eller andre... Hvorfor skal man det?
Jeg vil på ingen måte gi Arian usunne kjeks med det første, eller andre... Hvorfor skal man det?
For dere skjønner det at tanta mi ga emilie mariekjeks igår mens jeg var på visning (UTEN Å SPØRRE MEG FØRST) og det har hun aldri fått før.. og idag er a skikkelig hard i magen stakkars.. lurte på om det var pga kjeksen...
Det kan jo være at hun reagerer på gøuten da kanskje? Prøv noen glutenfrie neste gangTanta di mente nok ikke å overkjøre dere, men dere kan jo si fra at dere ikke ønsker at Emilie skal få annet enn det dere selv bestemmer
![]()
Kan godt hende det var kjeksen. Har hun fått gluten tidligere? Hvis ikke kan hun jo kanskje få litt hard mage fordi den ikke er vant med hvetemelFor dere skjønner det at tanta mi ga emilie mariekjeks igår mens jeg var på visning (UTEN Å SPØRRE MEG FØRST) og det har hun aldri fått før.. og idag er a skikkelig hard i magen stakkars.. lurte på om det var pga kjeksen...
Søstra mi si jente på 3 år NEKTER å spise annen kjeks enn MariekjeksHer blir ikke kjeks hverdagskost uansett om det er sukker i eller ei. Vi ga mariekjeks fordi de vi var på besøk hos sine unger gnagde på og Simone var nysgjerrig. Hun har fått kavring også når vi hadde kakeselskap og det faller ikke av så store biter så det var bedre. Men for oss er kjeks likestillt med godteri og vi synst et vanlig kosthold og frukt og grønt dekker det daglige behovet så hun trenger ikke få den uvanen at hun ofte skal gnage på kjeks. Mange rundt oss gir ungene kjeks hver dag, men jeg har ikke tenkt å blande meg opp i hva de gjør så det får de bestemme selv. Synst bare at småspising er en farlig uvane![]()
Kan godt hende det var kjeksen. Har hun fått gluten tidligere? Hvis ikke kan hun jo kanskje få litt hard mage fordi den ikke er vant med hvetemelEller så er det bare tilfeldig
![]()
da var det sikkert ikke kjeksen sin skyld iallfallHun fårjo vanlig fullkornsbrød og d går jo bra...