Kjeks...

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Satt og koste oss med noen kjeks (bokstavkjeks), jeg spiste gaaaaanske mange.
Plutselig så jeg på esken; best før 10.11.2010......!!!!!!Og jeg som spiste så altfor mange også... :(

Det verste som kan skje er vel at jeg får vondt i magen? Eller?
Er vel ikke skadelig for den lille på noen måte? :confused004
Tenk å servere lille mageboeren med 3 år gammel kjeks da..... Stakkars...

Det verste er at den er kjøpt i år, forrige uke!

Hehe :) Det går nok bra :) Når det står "best før", er det ikke særlig krise mener jeg, verre med "siste forbruksdato"... Og dessuten er det tørre kjeks, uten fyll etc, så det der går nok fint! Du hadde vel merket hvis det var noe galt med kjeksene også på smaken, og siden de smakte helt fint- sikkert ikke vits i å bekymre seg :) Er ute igjen i morgen ;)

Hehe :) Det går nok bra :) Når det står "best før", er det ikke særlig krise mener jeg, verre med "siste forbruksdato"... Og dessuten er det tørre kjeks, uten fyll etc, så det der går nok fint! Du hadde vel merket hvis det var noe galt med kjeksene også på smaken, og siden de smakte helt fint- sikkert ikke vits i å bekymre seg :) Er ute igjen i morgen ;)

Takk for svar! :-)
Blir liksom litt roligere når andre kan bekrefte at ting går bra! Hi hi! :-)
Må likom dele "panikken" med andre, for å få det ut.
Ja, var jo tørre kjeks, uten fyll.
Men lurer nå fælt på hva den gjorde i butikkhyllen forrige uke. De må da sjekke dato på varene sine?

Spist er spist. Merker det vel om jeg brått må på do. Hi hi!
Takk for svaret ditt! :-)

Hehe, går helt sikkert fint :-) bare litt ufresh følelse når man oppdager det. Så akkurat en dag en kokk på tv som sa man skal stole mer på egen lukt/smak/magefølelse enn på datomerkinga. Så lille baby har det sikkert fint :-)

Det gikk jo sikkert helt fint siden det var tørre kjeks, men jeg syns det er ganske graverende av butikken å ha så gamle varer i hylla. Jeg ville sagt fra til dem etter påske, de bør definitivt skjerpe rutinene sine.

Back
Topp