Kjekke kjendiser

Eldorado

Forumet er livet
Jeg bare lurer... Er dere åpene, og forteller typen/mannen deres hvilke kjendiser dere syns er kjekke? Forteller han dere hvilke kvinnelige kjendiser han liker? Og syns han/du det er greit at vedkommende mener det?

Jeg bryr meg midt i dass hvilke min kjæreste syns er fine å se på. Rett og slett fordi jeg ikke ser på dem som noen trussel what so ever[:)] Min har en svakhet for Liv Taylor og Kathrine Heigl.

Men motsatt er det helt KRISE. Har nevnt noen ganger at jeg syns andre er kjekke, og da kommer sjennepreken[8D][8D]

Her snakker vi om sånt ja [:)]
Men ingen av oss som bryr oss noe spesielt om hvem den andre liker, men det litt artig å snakke om faktisk [8D]

ja - seff gjør jeg det [8D] Men da jeg traff han fortaltejeg han om min usunne besettelse av Ville og at han enten fikk godta det eller stikke... Men jeg vet at nå etter 5 år, så stikker det litt hos han i noen perioder [8D] Han har i grunn aldri sagt at en kjendis er fin, men ser han har Shakira som bakgrunnsbilde på tlf sin - Good for him [:)]

ORIGINAL: talata

ja - seff gjør jeg det [8D] Men da jeg traff han fortaltejeg han om min usunne besettelse av Ville og at han enten fikk godta det eller stikke... Men jeg vet at nå etter 5 år, så stikker det litt hos han i noen perioder [8D] Han har i grunn aldri sagt at en kjendis er fin, men ser han har Shakira som bakgrunnsbilde på tlf sin - Good for him [:)]

Hehe, det var i grunn du som inspirerte meg til denne tråden. :)
Akkurat nå har jeg en "ting" for Dr.Karev.. Men Johnny Depp har alltid vært en favoritt hos meg, og det vet gubben. Virker til og med som han unngår å leie filmer med han i [8D] Skal sies at han er ganske sjalu på andre plan også da.

ORIGINAL: Eldiss!

ORIGINAL: talata

Hehe, det var i grunn du som inspirerte meg til denne tråden. :)
Akkurat nå har jeg en "ting" for Dr.Karev.. Men Johnny Depp har alltid vært en favoritt hos meg, og det vet gubben. Virker til og med som han unngår å leie filmer med han i [8D] Skal sies at han er ganske sjalu på andre plan også da.

Hehehe - ja nå er ikke min sjalu av seg i grunn, så mye ligger der kanskje? Xen min var helt psyco sjalu, å nekte meg å kjøpe cd til Will Smith fordi jeg syntes han var så fin [&o]

Jepp sambo vet at møter jeg og får sjangsen så har jeg sex med Robbie Williams, lol[:D].
For det sjer nok desverre aldri[:(]

Jeg har ikke hatt en ting for kjendiser siden Leo DiCaprio da jeg var tretten, men sååå... så oppdaget jeg True Blood. Og nå dør jeg litt hver gang jeg ser bilder av Alexander Skarsgård. SUKK! <3<3<3

Oh My God, jeg trenger hjelp. *ber til høyere makter om at det er hormonene som gjør det* [8D]

Har ikke akkurat tatt det opp med samboeren, men hvis han spør en dag så får han da svar. Han fortalte meg om noen han syntes var pene en gang, men jeg husker faktisk ikke hvem det var.

Jeg blir blank i blikket, og fnisete når jeg ser disse:

-MacDreamy
-MacSteamy
-Colin Firth
-Johnny Depp
-Didrik (jeg VET, men jeg kan ikke for det)
-Peter Jöback
-Jørn Jamtfall (bor i byen her [8D])
-Roar Strand (bor her han også[:D])

Så jeg blir bare mobbet av gubben[:)] Han påstår han ikke lar seg bemerke av lekre kjendisdamer, men jeg var bestevennen hans før vi ble kjærester, og har sett x antall bilder av Angelina Jolie og diverse andre på datan hans! Haha!
Og så synes han Gro Hammerseng er lekker, men det viser bare at han har god smak[:)]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Ja, vi snakker om både jente og gutter[:D] Eller... VI snakker om jenter, og JEG snakker om gutter[:-][:D]
[8D][:D]

Back
Topp