Kjeeeeder meg

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Blir greit å reise videre i morgen:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Tror nesten jeg skal legge meg snart. Anette klynker og skriker i søvne, hun spiste for mye grøt.

Huffda, ikke noe godt å overspise nei:( hvor er dere nå, siden det er så kjedelig?

Her laver snøen ned, har snødd vel 20cm på ett døgn:eek: myyye innesitting, smågodt, lesing og strikking kan man si! Måtte gå på besøk til de i nabohytta idag for Hermine begynte å kjede seg etter flere dager inne i hytta:p

Vi er hos svigermor:D
Forspist her også, prøver å gå en del tur:)

Vi er hos svigermor:D
Forspist her også, prøver å gå en del tur:)
Hehe, skjønner at du vil videre da ja:p og hvor er neste stopp på påsketurnéen deres? :p;)

Hehe, skjønner at du vil videre da ja:p og hvor er neste stopp på påsketurnéen deres? :p;)
Hytta til svigerfar:)
Merker at hun vil ha litt mer action snuppa her også, får i hvertfall ny oppmerksomhet der vi kommer:p

Vi er bare hjemme, har en kompis på besøk og se film hele dagen;) Gutta er så glad i grøssere, ikke helt min smak, men;):p Skal ut og kjøpe MER smågodt etterpå, faktisk;):D Gutta har spist opp all min smågodt så :gen045 Skal lage bakt potet til oss ikveld også skal vi vel kose oss med enda mer filmer;) Må utnytte det nå mens vi har barnefri og kan:D Emmeth sover nå sin første lur ute i vogna:D

Back
Topp