Kjeeeeder meg..

Rappo

Forumet er livet
Hva gjør dere på da?? Her surfer jeg..

Akkurat hjeme fra sykehuset her.. skal spise litt turmat på pose[8D] og en kopp te, og se litt på glee før vi tar kvelden tenker jeg.. Er vel kanskje noen filmer som går nå for dere som kjeder dere?

Surfer! Surfing usa [8D]

Ikke så mye å gjøre her heller...kjenner jeg må tisse..[8|]

Glee? Nye episoder??

ikke så mye, alle hans x-damer står på i bakgrunn på tv'n, også se jeg på the secret life of an amarican teenager på dataen, samtidig som jeg surfer.. må også veldig tisse. men litt lei av å gå opp trappa for å tisse nå kjenner jeg[:-]

har shoppa interlock ullbukser til tulla..

og redigert noen bilder.

og holder på å strikke ferdig ei bukse som jeg hadde tatt opp for å strikke lenger ben på..

tv'n har jeg helt glemt bort ikveld. Eller jeg har tenkt på den, men ikke orket å gå å slå den på :p

Til og med satt på en liten ullvask..

Ganske effektiv synes jeg.. selv om jeg skulle gjort 100 andre ting i tillegg :p

ORIGINAL: Rappo

Glee? Nye episoder??

Ja, det går nye episoder av Glee hver lørdag på Tv2 Zebra.. Startet vel i April engang tror jeg...

ORIGINAL: MrsQuattro

Glee? Nye episoder??

Ja, det går nye episoder av Glee hver lørdag på Tv2 Zebra.. Startet vel i April engang tror jeg...

Oh no!! Det har jeg ikke fått med meg!![:-] Kl er det?

ORIGINAL: Hope88

Kjører straks for å hente en full samboer[:'(]

Å,det er alltid like gøy[:-] 

Eg ble vekt av ei venninde av meg, om eg kunne kjøre henne hjem kl.halv 4 på natta![8D] Trøtt som eg var, så sa eg nei[8D] Sa eg hadde ei ledig seng hun kunne få låne, eller så kunne hun bli med en fyr hjem som hun driver på med. Men det kom ikkje på tale, hun skulle hjem.

Så eg fekk ikkje til å sove etter på, etter noen timer med å prøve å sove igjen, så sovna eg til slutt, men da måtte eg opp med snuppa, siden sambo hadde hvert på fest[8D]

ORIGINAL: MrsQuattro

Glee? Nye episoder??

Oh no!! Det har jeg ikke fått med meg!![:-] Kl er det?

Så ikke svaret før nå jeg.. Men går kl 20!
Kan se episoder på nett om du ikke har fått sett de tidligere episodene.. Har skjedd en gooood del siden sist..!

Tror bare jeg kjøper dvd'en. Er så kjekt med de sangene også[:)]

Back
Topp