Kjeedelig...

tullmusa

Forumet er livet
Nå vil jeg også sannelig klage litt...

Skal snart legge meg. Er så kjedelig å legge seg alene! Er jo samboer, og da vil jeg jo legge meg sammen med min kjære. Ligge å kose og prate sammen når vi legger oss. Det er jo så deilig!

Men han kjører drosje, og det virker som om han ikke gjør noe annet enn å jobbe.. Han kjører ca annenhver uke med ettermiddag/natt og formiddagsskift.

Formiddagsskiftene går jo egentlig greit. Da begynner han enten 05.45 eller 07.30 og er ferdig 16.00. Men så er det jo så typisk at når han har hatt disse ukene, så har jeg jobbet en del kveld på jobb selv. Arrg![>:] For å få sovet ut til han begynner på jobb igjen legger han seg i ti-tia, og da er jo ikke jeg trøtt![&o]

Når han kjører ettermiddag/natt begynner han senest 16.00 og er ferdig klokken 02.00 eller 06.00. Uansett når han er ferdig så er han så trøtt at han sover til i to-tiden dagen etterpå. Og da er det ikke sikkert jeg er hjemme, eller så er jeg ferdig på jobb når han begynner. Det er så kjipt! Han kommer hjem en liten tur i løpet av kvelden for å spise, og det er omtrent det eneste jeg ser til han når han har disse ukene. Pluss kanskje en time før han begynner på jobb.. [&o]

Men man må jo tjene til livets opphold, og spesielt nå som jeg ikke har noe spesielt mye jobb å komme til. Maks 16 timer i uka er jo ikke mye å skryte av.. [>:]

Dette er jo et klagerom, så da bruker jeg det bare litt. Savner bare kjæresten min så masse nå.. Er så kjedelig å sitte alene uten han på senkvelden. Vil jo ha han med meg når jeg legger meg. [:(]

Back
Topp