Kjedet meg litt og lagde....

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
....starten på babyalbumet vårt... vel.. regner med at det blir flere... men liker å scrappe, klippe og lime litt og hadde ikke ro til å sitte bare i sofaen i dag, så satt i gang.
Har kjøpt ablumet på Nille faktisk, fine plastlommer med hvitt ark inni [:)]
Babyen på forsiden hørte til albumet, men jeg har satt inn UL bilde fra uke 8... lille bøllefrøet vårt. Første siden er UL bilder fra ordinær, det var vel uke 18+6. Skal ha et bilde til på den siden, men det blir et av Wiktoria når hun har kommet ut

Kjempe fint! Skal også sette i gang straks, men jeg har bare masse rosa pynt å dill , så må bestille litt i guttefarger før jeg gidder å begynne :) Såå kos å sitte å scrappe å drømme [:)]

Så morsomt! Og så fint album! [:)] Er det for det første året bare, eller for flere år? Har kjøpt et album i nøytrale farger foreløpig jeg, men det er kun for det første året.

Det er bare et hel vanlig bilde album i grunn, blanke sieder, står ikke noe tekst eller noe... så tenkte å kjøpe det i tillegg.. Blir nok bare for det første året det der tenker jeg :) Tror det bare er 12 plastlommer... men da er det i alle fall plass til 24 bildesider

ORIGINAL: Devilina

Det er bare et hel vanlig bilde album i grunn, blanke sieder, står ikke noe tekst eller noe... så tenkte å kjøpe det i tillegg.. Blir nok bare for det første året det der tenker jeg :) Tror det bare er 12 plastlommer... men da er det i alle fall plass til 24 bildesider

Okei, sånn ja. Da må man være litt kreativ selv da. [:D] Er ikke så kreativ av meg jeg da, men albumet var veldig fint! Gleder meg til vi får vite kjønn også, er så mye fint i rosa eller blått, og så lite i nøytrale farger syns jeg. [:)]

Kjempe fint![:D]

ORIGINAL: CIlen

Det var utrolig fint! Så flink du er! [:D]

Så fint du har gjort det, og så fint album! Tror jeg må ta meg en tur på nille[;)]

Tusen takk jenter [:D]
Er ikke noe kunststykke det her da... finnes jo mange ferdig trykte ark som man kan putte litt bilder og pynte opp med div. stæsj... er bare fantasien som stopper en [;)]

Utrolig fint :) Flink du e. Tenke og å begynne me litt scrapping, når lille e født. Kjenne æ ikke har tålmodighet no [;)]

Back
Topp