Kjeder meg

Anjalef

Gift med forumet
Lurer på hva jeg skal finne på i kveld.

Marcus skal i seng om en time, og sambo er i Oslo og kjører ambulanse. Litt lei av å være hjemme alene på kvelden.

Forslag te hva jeg kan gjøre jenter?

Jeg er alltid alene på kveldstid jeg.. Ser tv, film, strikker litt, leser pensum og ellers slapper av[;)]

Ble paralympics på meg i kveld. Sambo skulle egentlig vært hjemme i kveld, men han ble oppringt kl 14 i dag og lurte på om han kunne kjøre ambulanse i kveld.

Har samboeren din byttet jobb???? hm.. lurer på om det er noe jeg ikke har fått med meg her..[8D]

..bare bittelitt nysgjerrig

Hm, om jeg en gang får tid til å kjede meg, så tror jeg rett og slett å slappe av høres godt ut[8D][:D] Gjerne foran tvn, eller med musikk og ei bok! *Drømme*

ORIGINAL: Actrine

Har samboeren din byttet jobb???? hm.. lurer på om det er noe jeg ikke har fått med meg her..[8D]

..bare bittelitt nysgjerrig

Nei, han har samme jobben som han har hatt siden vi flyttet ned te Østfold for 4,5 år siden.

Han går på ambulansekurs gjennom Norsk Folkehjelp.

JLmamma: Hadde jeg hatt noen gode bøker så hadde jeg suttet å lest i stedet. Men det er deilig å sitte i sofaen og slappe av og.

Jeg synes mandag er en bra tv kveld. Jeg ser Farmen og 71 grader nord etter at det er ferdig, så kan jeg sjekke bv etterpå.[;)]

Følger ikke med på Farmen eller 71 grader nord. Mandag brukte å være en fin tv kveld men ikke i går. Fikk sett paraly,pics også var det natten etterpå.

Back
Topp