KJEDER MEG

x1xiza

Glad i forumet
me kjørte frå lillestrøm om heilt til austrheim i går, er sliten idag, eller eg satt jo kun på, men det er laaaangt...
mamma og dei held på og flytte, så er litt stusselig her men..

og så plager det meg så ekstremt at dei røyker inne, og eg blir så dårlig av det dei røyker på kjøkkenet men er så åpent her, så hjelper lite..
klager litt eg, men det er faktisk pyton å måtte sitte med fok som røyker. er jo ikkje noke poeng i at eg går ut, for så å kome inn i røyken igjen..og her blir det røykt heile tida

akkurat no er mamma i den andre leil. og min stefar skal spille i grieg hallen i kveld så..ENDELIG litt røykefritt! og min mann er snill og går ut og røyker

sorry at eg klager litt, men har ein litt sånn dag i dag..

FORESTEN, ER DET NOKEN HER SOM VEIT OM SÆDKVALITETEN BLIR BETRE VISS MIN MANN SLUTTER Å RØYKE? HAN HAR VERT INNE TIL "UTREDING", OG KVALITETEN VAR OK..
MEN KAN DET VERE MED PÅ AT EG IKKJE BLIR GRVID, SPES NÅR MINE EGGSTOKKER ER LITT TRANGE PGA. CYSTER..DÅ ER DET EKSTRA VIKTIG MED TOPP SÆDKVALITET..TENKER EG DÅ..

Har lest at både menn og kvinner skal slutte å røyke dersom de ønsker å bli gravide ..
mannen fordi han får bedre særkvalitet dersom han ikke røyker ..
leste dette på lommelegen.no så sjekk der [:D]

Sædkvaliteten bedrer seg betydelig om mannen slutter, var hos legen i dag og det var det han sa. Ikke minst jenta burdte slutte[;)]

Hei IZA!

Skjønner godt at du synes det er ille når noen røyker. Jeg synes det er helt GRUSOMT!! Ganske rart for både mamma og stefaren min røykte da jeg bodde hjemme, og da tenkte jeg egentlig ike så veldig mye over det! Men nå når jeg har bodd for meg selv i noen år, og ikke det røykes hjemme, blir jeg helt KVALM av røyklukta. Takk og lov for røykeloven!!
Jeg synes du har HELT rett til å klage litt innimellom!!

Sædkvaliteten til mannen din blei bedre hvis han slutter å røyke. Kanskje det er fin motivasjon for han?

Ha en fin dag!

M

Back
Topp