me kjørte frå lillestrøm om heilt til austrheim i går, er sliten idag, eller eg satt jo kun på, men det er laaaangt...
mamma og dei held på og flytte, så er litt stusselig her men..
og så plager det meg så ekstremt at dei røyker inne, og eg blir så dårlig av det dei røyker på kjøkkenet men er så åpent her, så hjelper lite..
klager litt eg, men det er faktisk pyton å måtte sitte med fok som røyker. er jo ikkje noke poeng i at eg går ut, for så å kome inn i røyken igjen..og her blir det røykt heile tida
akkurat no er mamma i den andre leil. og min stefar skal spille i grieg hallen i kveld så..ENDELIG litt røykefritt! og min mann er snill og går ut og røyker
sorry at eg klager litt, men har ein litt sånn dag i dag..
FORESTEN, ER DET NOKEN HER SOM VEIT OM SÆDKVALITETEN BLIR BETRE VISS MIN MANN SLUTTER Å RØYKE? HAN HAR VERT INNE TIL "UTREDING", OG KVALITETEN VAR OK..
MEN KAN DET VERE MED PÅ AT EG IKKJE BLIR GRVID, SPES NÅR MINE EGGSTOKKER ER LITT TRANGE PGA. CYSTER..DÅ ER DET EKSTRA VIKTIG MED TOPP SÆDKVALITET..TENKER EG DÅ..
akkurat no er mamma i den andre leil. og min stefar skal spille i grieg hallen i kveld så..ENDELIG litt røykefritt! og min mann er snill og går ut og røyker
sorry at eg klager litt, men har ein litt sånn dag i dag..
FORESTEN, ER DET NOKEN HER SOM VEIT OM SÆDKVALITETEN BLIR BETRE VISS MIN MANN SLUTTER Å RØYKE? HAN HAR VERT INNE TIL "UTREDING", OG KVALITETEN VAR OK..
MEN KAN DET VERE MED PÅ AT EG IKKJE BLIR GRVID, SPES NÅR MINE EGGSTOKKER ER LITT TRANGE PGA. CYSTER..DÅ ER DET EKSTRA VIKTIG MED TOPP SÆDKVALITET..TENKER EG DÅ..