Kjeder meg...

jas

Forumet er livet
Sitter å kjeder meg... Venter på å hente samboeren min... Han er ute å fester i kveld.....
Ingenting å se på tven heller!
Noen som vi snakke med meg? Er åpen for å prate om det meste....

Heisann!

Ikke artig å kjede seg... Samboeren min er ute å kjører taxi, og er ikke ferdig før 6 i morgen tidlig..[&o] Men jeg blir sikkert ikke sittende så veldig lenge oppe. Skal på jobb klokka 12 i morgen, så jeg må være uthvilt! Hehe![;)]
Nei, jeg sov nesten ikke i natt.. Var såå trøtt, men ikke f** om jeg fikk sove. Blir så irritert på sånt, og så skulle jeg opp kvart på syv![:@]

Jaja, skal ikke klage!

Hva skal folket gjøre til helga?? Du da Jas? Jeg og samboeren skal på KARAOKEFEST!!
JIPPII!!! Det er så morro! Gleder meg som en skikkelig drittunge! [:D][:D]
..men ikke til den deilige halsen jeg kommer til å ha på søndag... [;)]

Har ikke noen kjempe planer for helga.. Blir vel å lese litt og forbrede meg til jobb på mandag...
Har skikkelig lyst til å dra på paintball en dag, men alle venner og slikt er jo så opptatt hele tiden. Er jo gøy å få med seg noen når man skal på sånt...

Karaokefest hørtes veldig morsomt ut da!!

I morgen skal jeg ringe kirken for å høre om de har ledig kirke, så vi kan gifte oss [:D]

åhh....så korselig Jas, gratulerer så mye[:D]

når skal det bryllupet stå da?
gleder deg sinsykt tenker jeg, hehe...

så korselig.....

Vi har peilet oss inn i slutten av februar [:D]
Vi fikk plutselig lyst på et vinterbryllup, så nå begynner vi å få litt dårlig tid... Det er bare fem mnd til... [:-]

Vi satt og snakket sammen i går kveld og vi ble kjempe gira begge to [:D] fikk nesten ikke sove i natt...

Det eneste jeg lurer litt på en kjole, har sett meg ut flere fine, men tørr ikke kjøpe ny før rett før bryllupet i tilfelle jeg skulle blitt gravid.. Kjedelig å sitte med en kjole som ikke passer en gravid mage [:D]

Gleder meg skikkelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jepp! [:D] Som sagt, gleder meg masse!

Åhh?? Skal du gifte deg? Så morsomt? Hvit brud?[:)]
Drømmer om å stå hvit brud en dag jeg, blir litt hulderbrud tror jeg. Litt vill i håret, og litt utradisjonell kjole.. ELLER skikkelig prinsesse! *drømmer*[:)][:)]

så korselig[:)]

ja en god del som skal ordnes innen den tid....og tiden flyr av gårde.......
du kan jo dra og se og prøve forskjellige kjoler da, trenger ikke og bestille noe enda. er jo så utrolig mange fine kjoler, uff!
ikke lett når det er så mye og velge i.

finner du en kjole du liker utrolig godt, så kan de jo alltids sy den ut for deg, nurket er nok med på feiringa den og skal du se[:D][:D]

ja, har lyst til å være hvit brud [:D]
Har egentlig bestemt meg for hvordan kjole jeg vil ha også, men det er liksom ikke så mange prisklasser som passer oss......

Hadde egentlig håpet at planlegging av et bryllup, skulle få i gang eggstokkene mine litt... hehe.... Men når jeg venter sånn på det, så må jeg vel vente enda et år...

en gammel arbeids kolega av meg dro til danmark-kjøbenhavn og bestilte kjole.....
der fikk hun skredder sydd til halv pris av hva det koster i norge[;)][;)]

Har hørt flere tips om å dra til Danmark.. Vurderer å gjøre det, men får se.. Driver å ser litt på finn.no også [:)]

Men, nå ble det plutselig tid for å hente typen... Akkurat nå som jeg begynte å kose meg litt igjen, er det ikke typisk????

Du får ha en fortsatt god natt, treffer vel på hverandre her igjen snart [:D]

God natt

Kan være et godt tips å lete litt i ukeblader etter en brukt kjole..
Jeg fikk tak i en kjempefin en, til latterlig lav pris.[:D]

Var jo heldig som fikk tak i en som passa MEG, da, jeg er ikke akkurat noe standardstørrelse[;)]
-men da er det greit å ha en mamma som har fagbrev, ja[;)] (kjole og drakt-syerske)

Back
Topp