Kjeder meg!

nancy drew

Forumet er livet
Vi var max uheldig denne gangen og jenta vår har arvet faren sin hjertesykdom. Så ikke nok med at hun ble født like før midnatt nyttår, så ligger vi nå innlagt på nyfødtintensiven på tredje dagen. Sigrid får medisiner 3 ganger om dagen og endel andre undersøkelser, men ellers er hun frisk og fin. Men her får vi ikke ha besøk, jeg kan ikke gå noen steder, jeg får ikke ha blomster ol som jeg har fått. Dagene går på å sitte i en stol, amme, se tv, amme, strikke (som jeg heeeeldigvis puttet i fødebagen) amme, surfe, spise dårlig sykehusmat (kveldsen er ferdig kl 1930). Savner gutta mine og å gjøre noe annet en å sitte... å som jeg skulle ønske vi unngikk dette på alle tenkelige måter.

Gratulerer med lille Sigrid!

Så kjedelig start på den nye tilværelsen :(
Er hjertesykdommer alvorlig? Er dere forespeilet hvor lenge hun vil måtte være innlagt?

Har du prøvd å lytte til podcast for å få tiden til å gå? Det er mye bra underholdning der, både interessante dokumentarer og humor.

Hell og lykke til dere alle :-)

Huff stakkar :( Hvor lenge må dere bli? Skjønner godt du blir ensom og lei.

Så fint navn da, det heter mamma. :)

Håper det går bra med lillemor da, og at dere snart får komme hjem. :)

Jeg hadde et lite håp på å få reise hjem med henne i dag, men fikk beskjed om at jeg nok må bli en dag til. Er nok derfor det blir ekstra tung dag. Krysser fingre for i morgen. Podcast har jeg ikke tenkt på så det var en god idé. Sykdommen er så alvorlig at de starter medisinering på indikasjoner. Så er det tatt gen prøve som tar noen mnd å få svar på. Vi må regne med at hun må gå på medisiner resten av livet. Men så lenge de får medisin lever de fleste problemfrie liv og trenger ikke tenke så mye på sykdommen sin.

Back
Topp