Kjeder meg..

anekoj

Ny på forumet
Sommerfuglene <3
Er innlagt på sykehus på 2. uka og jeg kjeder meg ihjel. Er ikke her i forbindelse med graviditeten egentlig, og formen min er igrunn helt topp, bortsett fra alt det andre jeg har ;) akkurat nå deler jeg rom med ei dame på 86, ei på 78 og to polakker som ikke snakker norsk. Her er det jaggu moro ;) håper dere har festligere og mer underholdende dager enn meg :p forslag til gode bøker mottas med takk, serier også igrunn :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Bøker :
Immortals
Fifty shades of grey
Crossfire triologien
House of night
Hungers game triologien
Harry potter filmene

Serier:
Once upon a time
Teen wolf
Greys anatomy
Private pratice
One tree hill
True blood

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Alt av jo Nesbø - Harry Hole bøkene :)

Ellers:
Dexter
Vampire diaries
Sons of anarchy
Klovn
:)

jeg liker nesten bare fantasy filmer og bøker. å jkeg er ikke noe fan av norske forfattere. hehe.. ;)

men du har nå i allefall noe å bla igjennom hvis du ikke har lest/ sett alt som står på lista her nå :)

Jeg holder på med Sons of Anarchy, Grey's anatomi og Fringe for tiden....vurdere å lese isfolket av Margit Sandemo igjen...husker at jeg likte den serien :)

Noen som har tips til babysider med fint tøy og utstyr jeg kan boltre meg i her på sengekanten? :)

Jeg holder på med Sons of Anarchy, Grey's anatomi og Fringe for tiden....vurdere å lese isfolket av Margit Sandemo igjen...husker at jeg likte den serien :)
sagane om isfolket er nydelig, og det er jo to serier til som hører til, lysets rike og heksemesteren=)
tre fantastiske serier, elsker margit sandemo <3

Takk igjen snille jentene :) dere gjør hverdagen min gøyere! Både med gode tips og ikke minst underholdning her inne på forumet :)

Back
Topp